Obchodní podmínky

Informace >> O nás

| Cena poštovného | Základní ustanovení | Výdejní místa | Záruční podmínky a reklamace | Odstoupení od smlouvy |



Reklamace řešíme poctivě a rychle
Do dvou týdnů přijmeme bez problému zpět nerozbalené výrobky
Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás – pište nebo volejte



Ceny poštovného

  • Spotřebitel platí cenu uvedenou v online obchodu v okamžiku podání závazné objednávky.
  • Cena je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH.
Způsob doručení Způsob úhrady Cena
Česká pošta Platba předem 69 Kč
Dobírka 89 Kč
Kurýrní služba GLS Platba předem 79 Kč
Dobírka 99 Kč
Kurýrní služba PPL Platba předem 95 Kč
Dobírka 115 Kč
Osobní převzetí (Zásilkovna.cz, Geis point) Platba předem 49 Kč
Platba v hotovosti na výdejním místě 79 Kč
Osobní převzetí (Uloženka.cz) Platba předem 59 Kč
Platba v hotovosti na výdejním místě 89 Kč


Expedice a doručení

Způsob doručení Čas objednání Expedice Doručení
Dobírka (ČP) do 14 hodin v den objednání následující pracovní den po expedici
Dobírka (ČP) po 14 hodině následující pracovní den po přijetí objednávky následující pracovní den po expedici
Dobírka GLS do 17 hodin v den objednání následující pracovní den po expedici
Dobírka GLS po 17 hodině následující pracovní den po přijetí objednávky následující pracovní den po expedici
Dobírka PPL do 14 hodin v den objednání následující pracovní den po expedici
Dobírka PPL po 14 hodině následující pracovní den po přijetí objednávky následující pracovní den po expedici
Osobní převzetí do 14 hodin v den objednání možnost vyzvednutí po obdržení sms s informací o uložení na požadované pobočce.
Platba předem bankovním převodem ---- v den připsání platby na náš účet/přijetí potvrzení o provedení transakce následující pracovní den po expedici


Pozn: Česká pošta (ČP) i GLS garantují doručení v následující pracovní den po odeslání zásilky. Přesný čas doručení není možné předem odhadnout.

Provozovatel obchodu

Internetový obchod www.kontaktni.cz je provozován:
Miroslavem Smetanou
Břízová 673
250 90 Jirny
IČ:71555129
Sídlo provozovny: Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.


Základní ustanovení


Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.kontaktni.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Uzavření kupní smlouvy

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Pro zákazníky, kteří přichází na produkty proklikem ze serveru Heureka.cz, Zbozi.cz, Hledejceny.cz, Pricemania.cz, Cenovyradce.cz, Muj-nakup.cz, Shopy.cz, Direto.cz, Srovname.cz, Srovnanicen.cz, Seznamzbozi.cz, Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz nebo Hyperzbozi.cz můžeme poskytnout na každý takto navštívený produkt speciální slevu. Sleva se liší dle období.

Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
  2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
  3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.
Před odesláním objednávky kupující volí způsob dodání příbalových letáků ke kontaktním čočkám, po zaškrtnutí příslušné možnosti je příbalový leták zaslán buď v tištěné formě spolu se zbožím, nebo v elektronické formě na zákazníkovu e-mailovou adresu. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Cena zboží a platební podmínky

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
  1. v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec
  2. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
  3. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího 2531670109/2600, vedený u společnosti Citibank (dále jen „účet prodávajícího“), v případě zahraniční platby na IBAN: CZ86260000000­02531670109, BIC: CITICZPX s podmínkou SHA. V případě platby převodem v Eurech ze Slovenska vydělte hodnotu objednávky aktuálním kurzem deviza střed České národní banky (www.cnb.cz) a částku převeďte na náš účet vedený Tatrabankou v SR 2626750953/1100. Pro urychlení expedice platí viz výše.

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Zákazníkovi je účtována částka, která se objeví na stránkách vytváření objednávky v okamžiku jejího odeslání. Tato částka představuje vždy konečnou cenu včetně příslušné sazby DPH a účtované dopravy. Balné není účtováno. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.kontaktni.cz.

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do dnů od uzavření kupní smlouvy.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Platební instrukce obdrží kupující emailem po potvrzení objednávky. Pro urychlení expedice může kupující zaslat bankou vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF na info@kontaktni.cz. Textové konfirmace uznáváme jen, pokud jsou na výše uvedený email odeslány přímo bankovním ústavem.

Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – faktura bude kupujícímu zaslána spolu se zbožím a bude zpřístupněna kupujícímu v elektronické podobě po přihlášení k uživatelskému účtu v sekci „Přehled objednávek“. Kupující má během vytváření objednávky možnost prostřednictvím vyplnění interaktivního pole „Poznámka zákazníka“ zažádat o zaslání originálu daňového dokladu opatřeného razítkem a podpisem. V případě neuvedení této žádosti bere kupující na vědomí, že obdrží pouze kopii daňového dokladu. Originál faktury je možno na požádání kupujícímu kdykoli dodatečně zaslat.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít formulář odstoupení od kupní smlouvy poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

V případě odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího odstavce obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Přeprava a dodání zboží

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

Dodací podmínky

Neskladové výrobky expedujeme ihned po jejich obdržení od našeho dodavatele. O skladovosti a předpokládaném termínu dodání vybraného zboží naše klienty vždy informujeme po vyplnění parametrů kontaktních čoček v objednávkovém formuláři ještě před potvrzením objednávky. V případě některých speciálních výrobků (některé typy barevných a torických kontaktních čoček nebo kontaktních čoček s neobvyklými dioptrickými hodnotami) může ve výjimečných případech dojít ke zpoždění dodání.
 

Výdejní místa – osobní vyzvednutí

Zboží je možné vyzvednout na 1412 výdejních místech po celé České Republice.

Zobrazit všechna výdejní místa

Poskytovatel služby Zásilkovna.cz je společnost Zásilkovna s.r.o., se sídlem: Stružky 1326/6, 198 00 Praha 9, IČ: 28408306, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 139387.

Poskytovatel služby E-shop Partner je společnost E-shop Partner s.r.o., se sídlem: K Vypichu 1108, 252 19 Rudná, IČ: 01751069, DIČ: CZ01751069.

Práva z vadného plnění (reklamace)

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Reklamační řád:

Reklamované zboží zasílá kupující na adresu provozovny prodávajícího: Jarošovská, 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.
Veškeré reklamované zboží předává prodávající výrobci k odbornému posouzení, jehož cílem je určit, zda vada, kvůli níž je zboží reklamována, vznikla chybou výrobního procesu. Zboží odeslané kupujícím k reklamaci musí být opatřeno písemným vyjádřením kupujícího s popisem vad, kvůli nimž toto zboží reklamuje. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese prodávající v případě, že je reklamace uznána a kupující doloží doklady prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží.
Pozn.: Důvodem k reklamaci není mechanické poškození čočky nesprávnou manipulací či vady vzniklé v důsledku nedostatečné péče o kontaktní čočku.

Reklamované zboží zasílá kupující doporučeně v pevné krabičce, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. Reklamuje-li kupující již rozbalenou (použitou) kontaktní čočku, je třeba zajistit, aby v průběhu přepravy balíčku do provozovny prodávajícího nedošlo k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku vložit do pouzdra, zalít roztokem a pevně uzavřít.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Nakupující (spotřebitel) má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@kontaktni.cz), jestli není spokojený se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo, když se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ní neodpoví do 30 dní od odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (dále jen subjekt ADR) podle novely č. 378/2015 Sb. zákona č. 634/1992 Sb. Více informací a seznam dalších specializovaných orgánů naleznete na stránkách www.coi.cz.

Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím online platformy alternativního řešení sporů ODR, která je dostupná online na www.ec.europa.eu. Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel, pokud se stížnost nepodařilo vyřešit s prodávajícím přímo.

Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@kontaktni.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Prodávající prohlašuje, že je platně registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00038848.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
  2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

Závěrečná ustanovení

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování – Jarošovská 1278/II 377 01 Jindřichův Hradec, adresa elektronické pošty – info@kontaktni.cz, telefon – 602 610 056.




  • Wendy 17.07.2017

    Dobry den, omyslem jsem si objednala spatne cocky. Jde je jeste vratit i pokud je krabicka poškozena? Nebo vymenit za jine?? Predem dekuji za odpoved.

    • info@kontaktni.cz 17.07.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že by šlo o čočky TopVue, mohla byste využít službu Garance vrácení peněz. U všech ostatních výrobců a značek není možné vrátit otevřené a jakkoli jinak poškozené balení. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.
  • Monika 06.07.2017

    Dobrý den, omylem jsme vybrali jiné čočky, než jsme chtěli. Je možné Vám je neotevřené zaslat zpět, výměnou za ty správné? Co má taková zásilka obsahovat? Předem Vám děkuji za odpověď. MB

    • info@kontaktni.cz 06.07.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Čočky je možné vrátit, pokud je krabička neotevřená a jinak nepoškozená. Při zaslání zpět, doporučujeme čočky důkladně zabalit, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy. Do balíčku přidejte krátký popis, kde uveďte jakým způsobem si přejete vrátit peníze – zpět na účet, nebo formou kreditu, který pak využijete na příští nákup. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme hezký den.

  • Eliška 21.06.2017

    DObrý den, zakoupila jsem u vás dvě krabičky acuvue oasys (6 čoček). Po vyzkoušení mi ale nesedí dioptrie. Je možné neotevřenou krabičku vyměnit za stejný typ, ale jiné dioptrie? Děkuji za odpověď.

    • info@kontaktni.cz 21.06.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Neotevřené a jinak nepoškozené balení kontaktních čoček před expirací samozřejmě můžete vrátit. Čočky pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jejich poškození. Také do balíčku, prosím, přidejte krátký popis jakou formou si přejeta vrátit peníze. Ideální a nejrychlejší bude připsání kreditu na Váš zákaznický účet, který pak využijete na nákup nových čoček. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme krásný den.

  • Jitka 31.05.2017

    Dobrý den, je možné uhradit objednané zboží prostřednictvím zaměstnanecké karty "Ticket Benefits-card" ? Děkuji za odpověď

    • info@kontaktni.cz 31.05.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Platba kartou „Ticket Benefits-card“ bohužel není možná. Objednávka může být zaplacena bankovním převodem, dobírkou a nebo prostřednictvím portálu Benefit Plus, kde je nutné být registrován. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Hedvika 29.05.2017

    Dobrý den, zakoupila jsem si u vás 2 balení čoček TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky), po vyzkoušení páru čoček (1 čočky z každého balení) jsem však zjistila, že mi čočky nesedí. Bylo by možné vrátit 2 balení po 2 nezkoušených čočkách? Děkuji, předem za reakci.

    • info@kontaktni.cz 29.05.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Podle toho co píšete, jsou splněny podmínky služby Garance vrácení peněz. Čočky nám, prosím, pošlete dle pokynů uvedených v podmínkách a připojte krátký průvodní dopis, ve kterém uvedete, zda máte zájem o vrácení částky na bankovní účet, nebo formou kreditu na zákaznický účet. Kredit pak můžete využít na další nákup. Děkujeme a přejeme hezký den.
  • Nikola Zmolikova 09.05.2017

    Dobry den, mohu na vasem eshopu platit elektronickymi flexi passy? Dekuji za odpoved.

    • info@kontaktni.cz 09.05.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Úhrada objednávky tímto způsobem bohužel není možná. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Matouš 25.04.2017

    Dobrý den, situaci jsem z časových důvodů vyřešil vytvořením nové obejdnávky, prosím tedy o zrušení původní objednávky č. 120120867. Děkuji.

    • info@kontaktni.cz 25.04.2017

      Dobrý den, Vaše objednávka č. 120120867 byla zrušena. Přejeme hezký den.

  • Matouš 25.04.2017

    Dobrý den, nesprávně jsem u objednávky č. 120120867 zvolil platbu předem namísto platby hotovostí při odběru. Prosím o změnu způsobu platby, s příplatekem spojeným s platbou hotově počítám, děkuji.

  • Lucie 20.04.2017

    Zdravím.na jakou adresu můžu poslat čočky na výměnu? Dekuji

    • info@kontaktni.cz 20.04.2017

      Dobrý den, čočky můžete zaslat na adresu Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Připojte prosím krátký dopis, ve kterém bude popsáno, co máme s čočkami udělat. Také je prosím dostatečně zabalte a zabezpečte tak proti poškození během přepravy. Přejeme hezký den.

  • Anna 17.04.2017

    Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č.120167238 za 954 Kč. Děkuji. S pozdravem, Anna Roshka

    • info@kontaktni.cz 17.04.2017

      Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena. Přejeme hezký den.

  • Regina 17.04.2017

    Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č.120181262 za 552 Kč. Děkuji. S pozdravem, Ristova

    • info@kontaktni.cz 17.04.2017

      Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena. Přejeme hezký den.

  • Petr 06.02.2016

    Dobry den, objednal jsem si na dobirku cocky se spatnymi dpt. Pisete, ze nerozbalene zbozi lze do 14 dni vratit. Kam ho mam poslat a jakym zpusobem dekuji.

    • info@kontaktni.cz 08.02.2016

      Dobrý den, čočky zašlete Českou poštou na naši reklamační adresu: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec. Zabalte je do pevné krabice, aby nedošlo k poškození a přiložte kopii faktury, nebo alespoň číslo objednávky. Cenu za vrácené čočky Vám vložíme do kreditu (=sleva na příští objednávku) nebo vrátíme na bankovní účet, který přiložíte ke zboží.

  • Lucie 28.01.2016

    Dekuji za ochotu, prave mi psali, ze je zasilka pripravena k vyzvednuti! :)

  • Lucie 28.01.2016

    Dobry den, jiz pred temer 14 dny jsem u vas objednala zbozi, platba prevodem jiz davno probehla, zbozi bylo odeslano - doruceni pres Zasilkovnu. Od 18. 1. je na trasovani zasilky napsano, ze je na ceste, ale na pobocku jeste nedorazila. Kde se stala chyba, prosim? Jak dlouho budu jeste na zasilku cekat? Dekuji.

    • info@kontaktni.cz 28.01.2016

      Dobrý den, dodání zásilky budeme urgovat u společnosti Zásilkovna.cz. O výsledku Vás bude neprodleně informovat zákaznický servis.

  • Kamila 04.12.2015

    Dobrý den.můžu u vás platit body v systému benefit plus?

    • info@kontaktni.cz 07.12.2015

      Dobrý den, ano, na našem webu můžete zvolit způsob platby – Benefit Plus a zaplatit tak svou objednávku zaměstnaneckými benefity.

  • Andrea 03.11.2015

    Dobrý den, chci se zeptat, jestli je u Vás možné zaplatit objednávku i přes Gallery Beta. Děkuji. S pozdravem Dančová.

    • info@kontaktni.cz 03.11.2015

      Dobrý den, tento způsob platby bohužel není možný. Nabízíme tyto způsoby platby: platbu v hotovosti na výdejním místě, na dobírku při převzetí zboží nebo bankovním převodem předem.

  • Naděžda 09.10.2015

    Dobrý den, prosím o storno této objednávky 120151865- omylem jsem objednala 2 x a nezadala slevový kupon. Nevšimla jsem si toho a zadala zopakovat poslední objednávku, tím se má nynější ztratila a já objednala. Prosím tedy o STORNO, až mi storno objednávky potvrdíte, objednám znovu. velmi děkuji Čížková

    • info@kontaktni.cz 12.10.2015

      Dobrý den, tuto objednávku jsme Vám stornovali.

  • Sára 03.09.2015

    Dobrý den, chci se zeptat do kolika dní po objednání se musí objednávka zaplatit, pokud mám poslat platbu na bankovní. Nemám teď možnost dostat se ke svému účtu a tak nechci aby mi objednávkaropadla. Děkuji za odpověď

    • info@kontaktni.cz 04.09.2015

      Dobrý den, doba splatnosti objednávky činí jeden měsíc, při neuhrazení platby po uplynutí této lhůty je objednávka automaticky stornována. Děkujeme za pochopení

  • Eva 09.06.2015

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda platba předem - Benefit Plus je vlastně úhrada pomocí eplatby? Děkuji

    • info@kontaktni.cz 10.06.2015

      Dobrý den, platba Benefit Plus je speciální způsob platby kterou svým klientům zprostředkuje společnost Benefit Plus na základě voutcherů. Nejedná se tedy o e-platbu.

  • michaela 07.01.2015

    Dobrý deň, prosím Vás je možné zaslať objednaný tovar aj na Slovensko? Ďakujem pekne.

    • info@kontaktni.cz 07.01.2015

      Dobrý den, ano, objednávky zasíláme i na Slovensko za standardní cenu poštovného.

  • Tomáš 27.11.2014

    Dobrý den, objednal jsem si u Vás kont. čočky PureVision a nesedí mi, dorazily včera. Bylo by možné je vrátit a v obálce s čočkami zaslat název čoček za které bych je chtěl vyměnit? Předem děkuji za odpověď.

    • info@kontaktni.cz 27.11.2014

      Dobrý den, k výměně přijímáme pouze neotevřená ani jinak nepoškozená balení čoček. Děkujeme za pochopení

  • Jiří 21.09.2014

    Dobry vecer. Koupil jsem si u vas kont. cocky 30 ks + 10 ks zdarma. Dnes jsem si poprve cocky odzkousel a nasledne jsem zjisril, ze jsem si objednal spatne dioptrie. Krabici a fakturou jsem bohuzel vyhodil. Je mozne velke neposkozene baleni vymenit za ty same ale jine dioprtie? Dekuji mockrat

    • info@kontaktni.cz 27.11.2014

      Dobrý den, nepoškozené balení čoček nám samozřejmě můžete zaslat k výměně. Do balíčku prosím připojte informaci o požadované dioptrické hodnotě čoček. Děkujeme

  • Tmoáš 22.07.2014

    Dnes mi přišli objednané kontaktní čočky a zjistil jsem že při objednávání jsem se překouk a místo -3 jsem objednal +3 dioptrye šlo by že bych ceolu objednávku zaslal spět s prozbou výměny? děkuji

    • info@kontaktni.cz 23.07.2014

      Dobrý den, zašlete nám prosím čočky se špatně zvolenými parametry zpět a připojte do balíčku informaci s novými parametry čoček. Ihned po obdržení balíku Vám budou zaslány čočky nové.

  • 13.07.2014

    Dobrý den, objednala jsem si u vás kontaktní denní čočky od značky PEGAVISION 30+10 zdarma. Bohužel jsem si čočky zkusila až dnes a zjistila jsem, že mi nesedí v oku. Ráda bych je vrátila, ale problémem je, že vypršela 14ti-denní lhůta. Je možno je ještě vrátit? Předem děkuji za Vaši odpověď a přeji Vám hezký den.

    • info@kontaktni.cz 14.07.2014

      Dobrý den, běžně přijímáme pouze čočky vrácené ve 14denní lhůtě, avšak velice si vážíme Vaší důvěry. Čočky tedy prosím zašlete na reklamační adresu: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Do balíčku prosím přidejte informaci, s číslem Vašeho účtu, kam poukážeme vrácené peníze.

      • Petra 14.07.2014

        Mnohokrát Vám děkuji za Vaši velkorysost.

  • Martina 05.07.2014

    Dobrý den, již před měsícem jsem si u vás koupila 2x čočky PureVision 2 HD (6 čoček). Jedno balení jsem otevřela a čočky začala užívat. Avšak jsem si až na základě horšího vidění všimla, že jsem zakoupila slabší dioptrie než které potřebuji. Je možné balení, které jsem neotevřela a je stále nepoškozené vrátit? Děkuji za odpověď.

    • info@kontaktni.cz 07.07.2014

      Dobrý den, neotevřené a nepoškozené balení čoček vrátit možné je. Zašlete jej prosím na naši adresu Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec a do balíčku prosím přidejte informaci o parametrech kontaktních čoček, které požadujete výměnou za vracené.

  • Květuše 09.03.2014

    Přeji dobrý den, chci se jen zeptat, jeli možné vrátit čočky, pokud např. vadí a je už krabička rozbalená a jeden pár čoček vyndán..Druhý dotaz: je možné u Vás zakoupit event. i jeden pár na vyzkoušení?Děkuji.

    • info@kontaktni.cz 18.03.2014

      Dobrý den, kontaktní čočky lze samozřejmě reklamovat, stačí poslat čočky na naši reklamační adresu a připojit popis vady, důvod reklamace. Čočky ihned posíláme na vyjádření k výrobci. Zkušební páry bohužel nemáme k dispozici, protože nejsme aplikačním střediskem. Děkujeme za pochopení.

  • Vendula 19.12.2013

    Dobrý den, po objednání kontaktních čoček a zvolenému způsobu úhrady -na místě převzetí, mi sice přišel email, že byla zásilka odeslána, ale na provozovně moji zásilku stále nemají a od data objednání uběhly již více jak 3 dny.

    • info@kontaktni.cz 20.12.2013

      Dobrý den Vendulo, napište nám prosím číslo objednávky na náš zákaznický servis info@kontaktni.cz, abychom mohli zkontrolovat pohyb Vaší objednávky. Informační email, který Vám přišel s notifikací, že byla Vaše zásilka odeslána znamená, že zboží jsme vyexpedovali z našeho skladu a je na cestě na Vámi vybrané výdejní místo. O skutečnosti, že je Vaše zásilka připravena k osobnímu vyzvednutí na výdejním místě budete informována sms zprávou popř. další emailovou zprávou. Děkujeme za pochopení.

  • info@kontaktni.cz 26.11.2013

    Dobrý den paní Chlebovcová, Vaši objednávku č. 31759 jsme přijali do našeho systému a vzhledem k zadanému způsobu platby předem bankovním převodem teď čekáme na připsání částky na náš účet. Posíláme Vám znova potvrzení o úspěšném dokončení Vaší objednávky na email zadaný v registraci na www.kontaktni.cz. Prosím zkontrolujte Vaši emailovou schránku, zda email není např. ve „spam“ složce. Pokud Vám nepřijde toto nově zaslané potvrzení prosím kontaktujte naši zákaznickou linku na info@kontaktni.cz. Děkujeme.

  • Kateřina 26.11.2013

    Dobrý den, mám stejný problém jako paní Burianová...včera jsem si objednala kontaktní čočky Top Vue Monthly+roztok a nepřišlo mi na mail žádné potvrzení ani podrobné info. Prosím o potvrzení, zda vše v pořádku proběhlo. Děkuji. Kateřina Chlebovcová

  • Zuzana Burianová 18.11.2013

    Dobrý den, včera jsem učinila objednávku na kontaktní čočky Biomedics a Topvue nedošel mi potvrzující mail ani podrobné informace. Prosím o zaslání nebo potvrzení zda vůbec objednávka systémem proběhla. děkuji Burianová Zuzana

    • info@kontaktni.cz 18.11.2013

      Dobrý den paní Burianová, na email zadaný v registraci, kterou máte v našem internetovém obchodě, jsme Vám právě zaslali potvrzují mail o přijetí Vaší objednávky č. 31451. Dle vybraného způsobu platby předem bankovním převodem nyní čekáme na připsání platby na náš účet, ihned po připsání bude Vaše objednávka expedována. Děkujeme za Vaši objednávku.

Tento web používá soubory cookies, aby pro Vás byl nákup kontaktních čoček a roztoků jednodušší a přehlednější. Používáním našich stránek souhlasíte s používáním cookies. Více informací zde!      OK