Obchodní podmínky
Informace >> O nás| Cena poštovného | Základní ustanovení | Výdejní místa | Záruční podmínky a reklamace | Odstoupení od smlouvy |
Reklamace řešíme poctivě a rychle
Do dvou týdnů přijmeme bez problému zpět
nerozbalené výrobky
Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás –
pište nebo volejte od 8:00 do 16:00 na tel.: 226 292 891
a na e-mail: info@kontaktni.cz
Ceny poštovného
- Spotřebitel platí cenu uvedenou v online obchodu v okamžiku podání závazné objednávky.
- Cena je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH.
Způsob doručení | Způsob úhrady | Cena |
Česká pošta | Platba předem | 69 Kč |
Dobírka | 89 Kč | |
Kurýrní služba GLS | Platba předem | 69 Kč |
Dobírka | 89 Kč | |
Kurýrní služba PPL | Platba předem | 69 Kč |
Dobírka | 89 Kč | |
Osobní převzetí (Zásilkovna.cz, Geis point) | Platba předem | 49 Kč |
Platba v hotovosti na výdejním místě | 79 Kč |
Expedice a doručení
Způsob doručení | Čas objednání | Expedice | Doručení |
Dobírka (ČP) | do 14 hodin | v den objednání | následující pracovní den po expedici |
Dobírka (ČP) | po 14 hodině | následující pracovní den po přijetí objednávky | následující pracovní den po expedici |
Dobírka GLS | do 17 hodin | v den objednání | následující pracovní den po expedici |
Dobírka GLS | po 17 hodině | následující pracovní den po přijetí objednávky | následující pracovní den po expedici |
Dobírka PPL | do 14 hodin | v den objednání | následující pracovní den po expedici |
Dobírka PPL | po 14 hodině | následující pracovní den po přijetí objednávky | následující pracovní den po expedici |
Osobní převzetí | do 14 hodin | v den objednání | možnost vyzvednutí po obdržení sms s informací o uložení na požadované pobočce. |
Platba předem bankovním převodem | ---- | v den připsání platby na náš účet/přijetí potvrzení o provedení transakce | následující pracovní den po expedici |
Pozn: Česká pošta (ČP) i GLS garantují doručení v následující pracovní den po odeslání zásilky. Přesný čas doručení není možné předem odhadnout.
Provozovatel obchodu
Internetový obchod www.kontaktni.cz provozuje:
Sídlo provozovny: Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův
Hradec.
Základní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.kontaktni.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
Ustanovení odchylná od
obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná
ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních
podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí
kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém
jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění
obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.
Uživatelský účet
Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).Při registraci na webové
stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně
a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je
kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené
kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou
prodávajícím považovány za správné.
Přístup
k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných
k přístupu do jeho uživatelského účtu.
Kupující není
oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě,
kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních
podmínek).
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet
nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
Uzavření kupní smlouvy
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně
uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže
toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní
cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech
souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy
jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není
omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně
sjednaných podmínek.
Pro zákazníky, kteří přichází na produkty
proklikem ze serveru Heureka.cz, Zbozi.cz, Hledejceny.cz, Pricemania.cz,
Cenovyradce.cz, Muj-nakup.cz, Shopy.cz, Direto.cz, Srovname.cz, Srovnanicen.cz,
Seznamzbozi.cz, Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz nebo Hyperzbozi.cz můžeme poskytnout
na každý takto navštívený produkt speciální slevu. Sleva se liší dle
období.
Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace
o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace
o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém
rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno
v rámci území České republiky.
Pro objednání zboží vyplní
kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu.
Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané
zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku
webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny
zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného
zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží
(dále společně jen jako „objednávka“).
Před
zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat
a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na
možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání
dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím
na tlačítko „Odeslat objednávku“.
Před odesláním objednávky
kupující volí způsob dodání příbalových letáků ke kontaktním
čočkám, po zaškrtnutí příslušné možnosti je příbalový leták
zaslán buď v tištěné formě spolu se zbožím, nebo v elektronické
formě na zákazníkovu e-mailovou adresu. Údaje uvedené v objednávce jsou
prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po
obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou
v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa
kupujícího“).
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti
na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny,
předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné
potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí
objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu
elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na
dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při
použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením
kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní
hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od
základní sazby.
Cena zboží a platební podmínky
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:- v hotovosti v provozovně
prodávajícího na adrese Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího
2531670109/2600, vedený u společnosti Citibank (dále jen „účet
prodávajícího“), v případě zahraniční platby na IBAN:
CZ8626000000002531670109, BIC: CITICZPX s podmínkou SHA. V případě
platby převodem v Eurech ze Slovenska vydělte hodnotu objednávky aktuálním
kurzem deviza střed České národní banky (www.cnb.cz) a částku převeďte na náš účet
vedený Tatrabankou v SR 2626750953/1100. Pro urychlení expedice platí viz
výše.
Společně s kupní cenou je kupující povinen
zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve
smluvené výši. Zákazníkovi je účtována částka, která se objeví na
stránkách vytváření objednávky v okamžiku jejího odeslání. Tato
částka představuje vždy konečnou cenu včetně příslušné sazby DPH a
účtované dopravy. Balné není účtováno. Akční nabídky a ceny jsou
platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.kontaktni.cz.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku
je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní
platby je kupní cena splatná do dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat
kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby.
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu
splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet
prodávajícího. Platební instrukce obdrží kupující emailem po potvrzení
objednávky. Pro urychlení expedice může kupující zaslat bankou
vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF
na info@kontaktni.cz.
Textové konfirmace uznáváme jen, pokud jsou na výše uvedený email
odeslány přímo bankovním ústavem.
Prodávající je
oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde
k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny
ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst.
1 občanského zákoníku se nepoužije.
Případné slevy z ceny
zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno
obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně
plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový
doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.
Daňový doklad – faktura bude kupujícímu zaslána spolu se zbožím a bude
zpřístupněna kupujícímu v elektronické podobě po přihlášení
k uživatelskému účtu v sekci „Přehled objednávek“. Kupující má
během vytváření objednávky možnost prostřednictvím vyplnění
interaktivního pole „Poznámka zákazníka“ zažádat o zaslání
originálu daňového dokladu opatřeného razítkem a podpisem. V případě
neuvedení této žádosti bere kupující na vědomí, že obdrží pouze kopii
daňového dokladu. Originál faktury je možno na požádání kupujícímu
kdykoli dodatečně zaslat.
Podle zákona o evidenci tržeb
je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického
výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.Nejedná-li se o případ uvedený
v předchozím odstavci či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy
odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst.
1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do
čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že
předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika
částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě
uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může
kupující využít formulář odstoupení od kupní smlouvy
poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.
Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu
provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
prodávajícího.
V případě odstoupení od kupní smlouvy
dle předchozího odstavce obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku
ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno
pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V případě
odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté
od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a kontroly
splnění podmínek pro vrácení zboží prodávajícím, a to stejnou formou,
jakou je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž
oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží
kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a
nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky
kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že
zboží prodávajícímu odeslal.
Nárok na úhradu škody
vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti
nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Do doby
převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní
smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu
kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený
kupujícím.
Stáhněte si formulář pro odstoupení od smlouvy
Sluneční brýle a brýlové obruby
Vážení zákazníci, pokud se rozhodnete vrátit sluneční brýle či brýlové obruby v zákonem dané 14denní lhůtě, prosíme Vás o vrácení zboží v kompletním stavu – tedy i vrácení originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku. Další prodej takto nekompletního zboží je pro nás pak velmi komplikovaný. Děkujeme za pochopení a ochotu.Přeprava a dodání zboží
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
Dodací podmínky
Neskladové
výrobky expedujeme ihned po jejich obdržení od našeho dodavatele.
O skladovosti a předpokládaném termínu dodání vybraného zboží naše
klienty vždy informujeme po vyplnění parametrů kontaktních čoček
v objednávkovém formuláři ještě před potvrzením objednávky.
V případě některých speciálních výrobků (některé typy barevných a
torických kontaktních čoček nebo kontaktních čoček s neobvyklými
dioptrickými hodnotami) může ve výjimečných případech dojít ke
zpoždění dodání.
Výdejní místa – osobní vyzvednutí
Zboží je možné vyzvednout na 2835 výdejních místech po celé České Republice.Zobrazit všechna výdejní místa
Poskytovatel služby Zásilkovna.cz je společnost Zásilkovna s.r.o., se sídlem: Stružky 1326/6, 198 00 Praha 9, IČ: 28408306, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 139387.
Poskytovatel služby E-shop Partner je společnost E-shop Partner
s.r.o., se sídlem: K Vypichu 1108, 252 19 Rudná, IČ: 01751069, DIČ:
CZ01751069.
Práva z vadného plnění (reklamace)
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).Prodávající odpovídá
kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které
si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které
prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem
na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se
zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo
ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží
odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo
hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních
předpisů.
Ustanovení uvedená v předchozím
odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za
nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení
zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu
odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo
při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Špatný výběr kontaktních čoček a jejich parametrů není důvodem
k reklamaci. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a
při řešení reklamace čoček si prodávající může vyžádat potvrzení
o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok).
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se
za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn
uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době
dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
Práva z vadného plnění
uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je
přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží,
případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění
reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího
reklamované zboží.
Další práva a povinnosti stran
související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit
reklamační řád prodávajícího.
Reklamační řád:
Reklamované zboží zasílá kupující na adresu provozovny prodávajícího: Jarošovská, 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.Veškeré reklamované zboží předává prodávající výrobci k odbornému posouzení, jehož cílem je určit, zda vada, kvůli níž je zboží reklamována, vznikla chybou výrobního procesu. Zboží odeslané kupujícím k reklamaci musí být opatřeno písemným vyjádřením kupujícího s popisem vad, kvůli nimž toto zboží reklamuje. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese prodávající v případě, že je reklamace uznána a kupující doloží doklady prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží.
Pozn.: Důvodem k reklamaci není mechanické poškození čočky nesprávnou manipulací či vady vzniklé v důsledku nedostatečné péče o kontaktní čočku.
Reklamované zboží zasílá kupující doporučeně v pevné krabičce,
aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. Reklamuje-li kupující
již rozbalenou (použitou) kontaktní čočku, je třeba zajistit, aby
v průběhu přepravy balíčku do provozovny prodávajícího nedošlo
k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku vložit do pouzdra, zalít roztokem
a pevně uzavřít.
Stáhněte si formulář pro reklamaci zboží
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Nakupující (spotřebitel) má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@kontaktni.cz), jestli není spokojený se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo, když se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ní neodpoví do 30 dní od odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (dále jen subjekt ADR) podle novely č. 378/2015 Sb. zákona č. 634/1992 Sb. Více informací a seznam dalších specializovaných orgánů naleznete na stránkách www.coi.cz.Spotřebitel může
podat stížnost také prostřednictvím online platformy alternativního
řešení sporů ODR, která je dostupná online na www.ec.europa.eu.
Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel, pokud se stížnost
nepodařilo vyřešit s prodávajícím přímo.
Další práva a povinnosti smluvních stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@kontaktni.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Ochrana osobních údajů
Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů se řídíme následujícími podmínky ochrany osobních údajů.Závěrečná ustanovení
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.Je-li některé ustanovení obchodních podmínek
neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných
ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení
není dotknuta platnost ostatních ustanovení.
Kupní smlouva
včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické
podobě a není přístupná.
Kontaktní údaje prodávajícího:
adresa pro doručování – Jarošovská 1278/II 377 01 Jindřichův Hradec,
adresa elektronické pošty – info@kontaktni.cz,
telefon – 226 292 891.
-
info@kontaktni.cz 05.11.2019
Dobrý den, děkujeme za upozornění. Objednávka č. 120103497 z data 04.11.2019 byla na Vaše přání stornována. Hezký den.
-
Božena 16.05.2019
Dobrý den. Ruším objednávku č. 120120352 z 16.5.2019. Děkuji BOŽENA
-
info@kontaktni.cz 16.05.2019
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Kdybyste potřebovala cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
-
Lucie 15.05.2019
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky číslo 120126284. Děkuji Lucie
-
info@kontaktni.cz 15.05.2019
Dobrý den, díky za zprávu. Vaši objednávku jsme zrušili. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.
-
Jindřich 08.02.2019
objednavku rušim ,dopředu nic platit nebudu,myslel že dobírkou.
-
info@kontaktni.cz 08.02.2019
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Vaši objednávku jsme zrušili. Způsob platby si nastavuje sám zákazník, takže jste si mohl vybrat platbu až při vyzvednutí na výdejním či při převzetí balíčku od dopravce. Pokud pro Vás budeme moci něco udělat, napište nám prosím. Zatím mějte hezký den.
-
Milan 26.01.2019
Dobrý den, platba platební kartou online je dnes standard - proč tuto možnost nenabízíte?
-
info@kontaktni.cz 26.01.2019
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Máte pravdu, že mnoho eshopů umožňuje platbu kartou. Se zavedením této služby ale souvisí mnoho programování, administrativy a byrokracie a pro nás bohužel v tuhle chvíli není možné platbu kartou online zavést. Snad se situace v budoucnu změní. Nejste samozřejmě sám, kdo by tuto platební metodu uvítal. Budeme doufat, že Vás to prozatím neodradí od nakupování a snad se brzy dočkáte. Zatím děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.
-
Kateřina 14.01.2019
Dobrý večer, objednala jsem špatné číslo čoček, prosím o strono objednávky č 120171985 Děkuji Kateřina M.
-
info@kontaktni.cz 14.01.2019
Dobrý den, díky za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Pokud bychom pro Vás mohli udělat něco dalšího, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.
-
Veronika 15.10.2018
Dobrý večer,omylem jsem zopakovala již objednané zboží. Prosím o storno objednávky č.120177566.Děkuji Veronika Ott
-
info@kontaktni.cz 15.10.2018
Dobrý den, díky za informaci. Objednávku jsme zrušili. Kdybyste potřebovala cokoli dalšího, napište nám. Zatím mějte hezký den.
-
Iana 11.07.2018
Dobrý den, prosím o storno objednávky c. 120122172. Omylem jsem zadala jiný způsob platby. Předem děkuji.
-
info@kontaktni.cz 12.07.2018
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. V případě, že budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
-
Kateřina 08.07.2018
Dobrý den,prosim o storno objednavky c.120159701.Omylem jsem zadala nespravne dorucovaci udaje.Omlouvam se a predem moc dekuji za brzke vyrizeni!
-
info@kontaktni.cz 08.07.2018
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Vaši objednávku jsme zrušili. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
-
Renáta 13.05.2018
Dobrý den,prosím o zrušení objednávky č.120193691 zadala jsem špatné dioptrie.Děkuji
-
info@kontaktni.cz 13.05.2018
Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku jsme zrušili. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
-
Tereza Nesvatbová 10.04.2018
Dobrý den, poprosila bych vás o zrušení objednávky č. 120125420. Omylem jsem zadala špatné parametry u kontaktních čoček. Mockrát děkuji!
-
info@kontaktni.cz 10.04.2018
Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku jsme zrušili. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
-
Lenka Barfusova 25.03.2018
Dobry den, prosim o storno objednavky c. 120112774. Omylem jsem zadala jiny zpusob platby. Dekuji.Barfusova
-
info@kontaktni.cz 25.03.2018
Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku jsme zrušili. Přejeme Vám krásný den.
-
Tomáš 04.03.2018
Dobrý den, poprosil bych o zrušení objednávky č. 120148911, z důvodu záměny možnosti platby.
-
info@kontaktni.cz 04.03.2018
Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku jsme zrušili. Přejeme hezký den.
-
Lucie 16.10.2017
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaký rozdíl je mezi platbou předem - bankovní převod a platbou předem - Benefit Plus. Nikde jsem se to nedočetla. Děkuji za odpověď
-
info@kontaktni.cz 16.10.2017
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Platba předem na účet je klasický převod finančních prostředků z osobního účtu zákazníka na účet eshopu. Platbu předem prostřednictvím služby Benefit Plus mohou využít zákazníci, kteří dostávají tyto bonusy od svého zaměstnavatele a mají na www.benefit-plus.cz zřízen účet pro čerpání těchto výhod. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme hezký den.
-
Wendy 17.07.2017
Dobry den, omyslem jsem si objednala spatne cocky. Jde je jeste vratit i pokud je krabicka poškozena? Nebo vymenit za jine?? Predem dekuji za odpoved.
-
info@kontaktni.cz 17.07.2017
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že by šlo o čočky TopVue, mohla byste využít službu Garance vrácení peněz. U všech ostatních výrobců a značek není možné vrátit otevřené a jakkoli jinak poškozené balení. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. -
Monika 06.07.2017
Dobrý den, omylem jsme vybrali jiné čočky, než jsme chtěli. Je možné Vám je neotevřené zaslat zpět, výměnou za ty správné? Co má taková zásilka obsahovat? Předem Vám děkuji za odpověď. MB
-
info@kontaktni.cz 06.07.2017
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Čočky je možné vrátit, pokud je krabička neotevřená a jinak nepoškozená. Při zaslání zpět, doporučujeme čočky důkladně zabalit, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy. Do balíčku přidejte krátký popis, kde uveďte jakým způsobem si přejete vrátit peníze – zpět na účet, nebo formou kreditu, který pak využijete na příští nákup. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme hezký den.
-
Eliška 21.06.2017
DObrý den, zakoupila jsem u vás dvě krabičky acuvue oasys (6 čoček). Po vyzkoušení mi ale nesedí dioptrie. Je možné neotevřenou krabičku vyměnit za stejný typ, ale jiné dioptrie? Děkuji za odpověď.
-
info@kontaktni.cz 21.06.2017
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Neotevřené a jinak nepoškozené balení kontaktních čoček před expirací samozřejmě můžete vrátit. Čočky pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jejich poškození. Také do balíčku, prosím, přidejte krátký popis jakou formou si přejeta vrátit peníze. Ideální a nejrychlejší bude připsání kreditu na Váš zákaznický účet, který pak využijete na nákup nových čoček. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme krásný den.
-
Jitka 31.05.2017
Dobrý den, je možné uhradit objednané zboží prostřednictvím zaměstnanecké karty "Ticket Benefits-card" ? Děkuji za odpověď
-
info@kontaktni.cz 31.05.2017
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Platba kartou „Ticket Benefits-card“ bohužel není možná. Objednávka může být zaplacena bankovním převodem, dobírkou a nebo prostřednictvím portálu Benefit Plus, kde je nutné být registrován. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
-
Hedvika 29.05.2017
Dobrý den, zakoupila jsem si u vás 2 balení čoček TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky), po vyzkoušení páru čoček (1 čočky z každého balení) jsem však zjistila, že mi čočky nesedí. Bylo by možné vrátit 2 balení po 2 nezkoušených čočkách? Děkuji, předem za reakci.
-
info@kontaktni.cz 29.05.2017
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Podle toho co píšete, jsou splněny podmínky služby Garance vrácení peněz. Čočky nám, prosím, pošlete dle pokynů uvedených v podmínkách a připojte krátký průvodní dopis, ve kterém uvedete, zda máte zájem o vrácení částky na bankovní účet, nebo formou kreditu na zákaznický účet. Kredit pak můžete využít na další nákup. Děkujeme a přejeme hezký den. -
Nikola Zmolikova 09.05.2017
Dobry den, mohu na vasem eshopu platit elektronickymi flexi passy? Dekuji za odpoved.
-
info@kontaktni.cz 09.05.2017
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Úhrada objednávky tímto způsobem bohužel není možná. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
-
Matouš 25.04.2017
Dobrý den, situaci jsem z časových důvodů vyřešil vytvořením nové obejdnávky, prosím tedy o zrušení původní objednávky č. 120120867. Děkuji.
-
info@kontaktni.cz 25.04.2017
Dobrý den, Vaše objednávka č. 120120867 byla zrušena. Přejeme hezký den.
-
Matouš 25.04.2017
Dobrý den, nesprávně jsem u objednávky č. 120120867 zvolil platbu předem namísto platby hotovostí při odběru. Prosím o změnu způsobu platby, s příplatekem spojeným s platbou hotově počítám, děkuji.
-
Lucie 20.04.2017
Zdravím.na jakou adresu můžu poslat čočky na výměnu? Dekuji
-
info@kontaktni.cz 20.04.2017
Dobrý den, čočky můžete zaslat na adresu Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Připojte prosím krátký dopis, ve kterém bude popsáno, co máme s čočkami udělat. Také je prosím dostatečně zabalte a zabezpečte tak proti poškození během přepravy. Přejeme hezký den.
-
Anna 17.04.2017
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č.120167238 za 954 Kč. Děkuji. S pozdravem, Anna Roshka
-
info@kontaktni.cz 17.04.2017
Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena. Přejeme hezký den.
-
Regina 17.04.2017
Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č.120181262 za 552 Kč. Děkuji. S pozdravem, Ristova
-
info@kontaktni.cz 17.04.2017
Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena. Přejeme hezký den.
-
Petr 06.02.2016
Dobry den, objednal jsem si na dobirku cocky se spatnymi dpt. Pisete, ze nerozbalene zbozi lze do 14 dni vratit. Kam ho mam poslat a jakym zpusobem dekuji.
-
info@kontaktni.cz 08.02.2016
Dobrý den, čočky zašlete Českou poštou na naši reklamační adresu: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec. Zabalte je do pevné krabice, aby nedošlo k poškození a přiložte kopii faktury, nebo alespoň číslo objednávky. Cenu za vrácené čočky Vám vložíme do kreditu (=sleva na příští objednávku) nebo vrátíme na bankovní účet, který přiložíte ke zboží.
-
Lucie 28.01.2016
Dekuji za ochotu, prave mi psali, ze je zasilka pripravena k vyzvednuti! :)
-
Lucie 28.01.2016
Dobry den, jiz pred temer 14 dny jsem u vas objednala zbozi, platba prevodem jiz davno probehla, zbozi bylo odeslano - doruceni pres Zasilkovnu. Od 18. 1. je na trasovani zasilky napsano, ze je na ceste, ale na pobocku jeste nedorazila. Kde se stala chyba, prosim? Jak dlouho budu jeste na zasilku cekat? Dekuji.
-
info@kontaktni.cz 28.01.2016
Dobrý den, dodání zásilky budeme urgovat u společnosti Zásilkovna.cz. O výsledku Vás bude neprodleně informovat zákaznický servis.
-
Kamila 04.12.2015
Dobrý den.můžu u vás platit body v systému benefit plus?
-
info@kontaktni.cz 07.12.2015
Dobrý den, ano, na našem webu můžete zvolit způsob platby – Benefit Plus a zaplatit tak svou objednávku zaměstnaneckými benefity.
-
Andrea 03.11.2015
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je u Vás možné zaplatit objednávku i přes Gallery Beta. Děkuji. S pozdravem Dančová.
-
info@kontaktni.cz 03.11.2015
Dobrý den, tento způsob platby bohužel není možný. Nabízíme tyto způsoby platby: platbu v hotovosti na výdejním místě, na dobírku při převzetí zboží nebo bankovním převodem předem.
-
Naděžda 09.10.2015
Dobrý den, prosím o storno této objednávky 120151865- omylem jsem objednala 2 x a nezadala slevový kupon. Nevšimla jsem si toho a zadala zopakovat poslední objednávku, tím se má nynější ztratila a já objednala. Prosím tedy o STORNO, až mi storno objednávky potvrdíte, objednám znovu. velmi děkuji Čížková
-
info@kontaktni.cz 12.10.2015
Dobrý den, tuto objednávku jsme Vám stornovali.
-
Sára 03.09.2015
Dobrý den, chci se zeptat do kolika dní po objednání se musí objednávka zaplatit, pokud mám poslat platbu na bankovní. Nemám teď možnost dostat se ke svému účtu a tak nechci aby mi objednávkaropadla. Děkuji za odpověď
-
info@kontaktni.cz 04.09.2015
Dobrý den, doba splatnosti objednávky činí jeden měsíc, při neuhrazení platby po uplynutí této lhůty je objednávka automaticky stornována. Děkujeme za pochopení
-
Eva 09.06.2015
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda platba předem - Benefit Plus je vlastně úhrada pomocí eplatby? Děkuji
-
info@kontaktni.cz 10.06.2015
Dobrý den, platba Benefit Plus je speciální způsob platby kterou svým klientům zprostředkuje společnost Benefit Plus na základě voutcherů. Nejedná se tedy o e-platbu.
-
michaela 07.01.2015
Dobrý deň, prosím Vás je možné zaslať objednaný tovar aj na Slovensko? Ďakujem pekne.
-
info@kontaktni.cz 07.01.2015
Dobrý den, ano, objednávky zasíláme i na Slovensko za standardní cenu poštovného.
-
Tomáš 27.11.2014
Dobrý den, objednal jsem si u Vás kont. čočky PureVision a nesedí mi, dorazily včera. Bylo by možné je vrátit a v obálce s čočkami zaslat název čoček za které bych je chtěl vyměnit? Předem děkuji za odpověď.
-
info@kontaktni.cz 27.11.2014
Dobrý den, k výměně přijímáme pouze neotevřená ani jinak nepoškozená balení čoček. Děkujeme za pochopení
-
Jiří 21.09.2014
Dobry vecer. Koupil jsem si u vas kont. cocky 30 ks + 10 ks zdarma. Dnes jsem si poprve cocky odzkousel a nasledne jsem zjisril, ze jsem si objednal spatne dioptrie. Krabici a fakturou jsem bohuzel vyhodil. Je mozne velke neposkozene baleni vymenit za ty same ale jine dioprtie? Dekuji mockrat
-
info@kontaktni.cz 27.11.2014
Dobrý den, nepoškozené balení čoček nám samozřejmě můžete zaslat k výměně. Do balíčku prosím připojte informaci o požadované dioptrické hodnotě čoček. Děkujeme
-
Tmoáš 22.07.2014
Dnes mi přišli objednané kontaktní čočky a zjistil jsem že při objednávání jsem se překouk a místo -3 jsem objednal +3 dioptrye šlo by že bych ceolu objednávku zaslal spět s prozbou výměny? děkuji
-
info@kontaktni.cz 23.07.2014
Dobrý den, zašlete nám prosím čočky se špatně zvolenými parametry zpět a připojte do balíčku informaci s novými parametry čoček. Ihned po obdržení balíku Vám budou zaslány čočky nové.
-
13.07.2014
Dobrý den, objednala jsem si u vás kontaktní denní čočky od značky PEGAVISION 30+10 zdarma. Bohužel jsem si čočky zkusila až dnes a zjistila jsem, že mi nesedí v oku. Ráda bych je vrátila, ale problémem je, že vypršela 14ti-denní lhůta. Je možno je ještě vrátit? Předem děkuji za Vaši odpověď a přeji Vám hezký den.
-
info@kontaktni.cz 14.07.2014
Dobrý den, běžně přijímáme pouze čočky vrácené ve 14denní lhůtě, avšak velice si vážíme Vaší důvěry. Čočky tedy prosím zašlete na reklamační adresu: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Do balíčku prosím přidejte informaci, s číslem Vašeho účtu, kam poukážeme vrácené peníze.
-
Petra 14.07.2014
Mnohokrát Vám děkuji za Vaši velkorysost.
-
Martina 05.07.2014
Dobrý den, již před měsícem jsem si u vás koupila 2x čočky PureVision 2 HD (6 čoček). Jedno balení jsem otevřela a čočky začala užívat. Avšak jsem si až na základě horšího vidění všimla, že jsem zakoupila slabší dioptrie než které potřebuji. Je možné balení, které jsem neotevřela a je stále nepoškozené vrátit? Děkuji za odpověď.
-
info@kontaktni.cz 07.07.2014
Dobrý den, neotevřené a nepoškozené balení čoček vrátit možné je. Zašlete jej prosím na naši adresu Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec a do balíčku prosím přidejte informaci o parametrech kontaktních čoček, které požadujete výměnou za vracené.
-
Květuše 09.03.2014
Přeji dobrý den, chci se jen zeptat, jeli možné vrátit čočky, pokud např. vadí a je už krabička rozbalená a jeden pár čoček vyndán..Druhý dotaz: je možné u Vás zakoupit event. i jeden pár na vyzkoušení?Děkuji.
-
info@kontaktni.cz 18.03.2014
Dobrý den, kontaktní čočky lze samozřejmě reklamovat, stačí poslat čočky na naši reklamační adresu a připojit popis vady, důvod reklamace. Čočky ihned posíláme na vyjádření k výrobci. Zkušební páry bohužel nemáme k dispozici, protože nejsme aplikačním střediskem. Děkujeme za pochopení.
-
Vendula 19.12.2013
Dobrý den, po objednání kontaktních čoček a zvolenému způsobu úhrady -na místě převzetí, mi sice přišel email, že byla zásilka odeslána, ale na provozovně moji zásilku stále nemají a od data objednání uběhly již více jak 3 dny.
-
info@kontaktni.cz 20.12.2013
Dobrý den Vendulo, napište nám prosím číslo objednávky na náš zákaznický servis info@kontaktni.cz, abychom mohli zkontrolovat pohyb Vaší objednávky. Informační email, který Vám přišel s notifikací, že byla Vaše zásilka odeslána znamená, že zboží jsme vyexpedovali z našeho skladu a je na cestě na Vámi vybrané výdejní místo. O skutečnosti, že je Vaše zásilka připravena k osobnímu vyzvednutí na výdejním místě budete informována sms zprávou popř. další emailovou zprávou. Děkujeme za pochopení.
-
info@kontaktni.cz 26.11.2013
Dobrý den paní Chlebovcová, Vaši objednávku č. 31759 jsme přijali do našeho systému a vzhledem k zadanému způsobu platby předem bankovním převodem teď čekáme na připsání částky na náš účet. Posíláme Vám znova potvrzení o úspěšném dokončení Vaší objednávky na email zadaný v registraci na www.kontaktni.cz. Prosím zkontrolujte Vaši emailovou schránku, zda email není např. ve „spam“ složce. Pokud Vám nepřijde toto nově zaslané potvrzení prosím kontaktujte naši zákaznickou linku na info@kontaktni.cz. Děkujeme.
-
Kateřina 26.11.2013
Dobrý den, mám stejný problém jako paní Burianová...včera jsem si objednala kontaktní čočky Top Vue Monthly+roztok a nepřišlo mi na mail žádné potvrzení ani podrobné info. Prosím o potvrzení, zda vše v pořádku proběhlo. Děkuji. Kateřina Chlebovcová
-
Zuzana Burianová 18.11.2013
Dobrý den, včera jsem učinila objednávku na kontaktní čočky Biomedics a Topvue nedošel mi potvrzující mail ani podrobné informace. Prosím o zaslání nebo potvrzení zda vůbec objednávka systémem proběhla. děkuji Burianová Zuzana
-
info@kontaktni.cz 18.11.2013
Dobrý den paní Burianová, na email zadaný v registraci, kterou máte v našem internetovém obchodě, jsme Vám právě zaslali potvrzují mail o přijetí Vaší objednávky č. 31451. Dle vybraného způsobu platby předem bankovním převodem nyní čekáme na připsání platby na náš účet, ihned po připsání bude Vaše objednávka expedována. Děkujeme za Vaši objednávku.
Miroslav 04.11.2019
Dobrý den, ruším objednávku č. 120103497 z data 04.11.2019. Děkuji