Obchodní podmínky

Informace >> O nás >> Obchodní podmínky

Provozovatel obchodu

Internetový obchod www.kontaktni.cz je provozován podnikatelem:
Miroslavem Smetanou
Břízová 673
Jirny, 250 90
IČ: 71555129

Adresa pro reklamace a vrácení zboží:
Kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec

Kontaktní údaje:
Adresa pro doručování: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec
Adresa elektronické pošty: info@kontaktni.cz
Telefon: +420 226 292 891

I. Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je fyzická osoba - Miroslav Smetana, se sídlem Břízová 673, 250 90, Jirny, identifikační číslo: 71555129, provozující internetové stránky www.kontaktni.cz, jako prodávající (dále jen „Prodávající“) a na straně druhé je jiná fyzická osoba - kupující (dále jen „Kupující“). Kupní smlouva a všeobecné obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Smlouva se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „OZ“), a to zejména ustanoveními o kupní smlouvě § 2079 a následně OZ. Touto právní úpravou se smlouva řídí bez ohledu na to, zda na straně Kupující vystupuje podnikatel nebo spotřebitel.

V případě, že je Kupující spotřebitelem, uplatní se navíc také ustanovení o ochraně spotřebitele dle § 1810 – § 1840 OZ a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen „ZOS“). V takovém případě jde o tzv. spotřebitelskou smlouvu.

Kupující potvrzením nákupu potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, jejichž nedílnou součást tvoří sdělení před uzavřením smlouvy a reklamační řád a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

Všechna ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy ve formě PDF.

Soubor PDF s aktuálními VOP včetně reklamačního řádu obdrží Kupující v příloze potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu, přičemž daňový doklad obsahující základní údaje smlouvy obdrží Kupující při odeslání zboží Prodávajícím. Zásilka se zbožím, které si Kupující objednal obsahuje tištěný daňový doklad.

VOP se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od Prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat v Kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávky, ve kterých bylo objednáno více než 10 kusů zboží. Pokud zákazník zaplatil předem, bude mu zaplacená částka vrácena zpět na účet.

Expedici pro internetový obchod kontaktní.cz zajišťuje sklad společnosti Alensa s.r.o.

II. Sdělení před uzavřením smlouvy

Prodávající sděluje, že:

  • náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora Kupujícího, Prodávající si neúčtuje žádné další poplatky, to se netýká příp. smluvní přepravy).
  • požaduje úhradu kupní ceny před převzetím plnění Kupujícím od Prodávajícího.
  • prodávající neuzavírá smlouvy, jejichž předmětem je opakované plnění.
  • ceny zboží a služeb jsou na webu provozovaném Prodávajícím uvedeny včetně DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání zboží nebo služby se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady.
  • Kupující má právo od smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno jinak), a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží ode dne převzetí zboží, přičemž toto odstoupení může Kupující zaslat poštou na výše uvedenou adresu sídla Prodávajícího, e-mailem, nebo může Kupující kontaktovat zákaznické oddělení na telefonním čísle +420 226 292 891 .
  • v případě odstoupení od smlouvy ponese Kupující náklady spojené s vrácením zboží .
  • uzavřená smlouva je Prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím (nezúčastněným) stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má ve svém Zákaznickém účtu náhled do svých objednávek.
  • kupní smlouvou se Prodávající zavazuje, že Kupujícímu odevzdá zboží, které je předmětem koupě, a umožní mu k němu nabýt vlastnické právo, a Kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí Kupujícímu kupní cenu.
  • Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží, a proto se Kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny.
  • Prodávající Kupujícímu odevzdá zboží, jakož i doklady, které se k zboží vztahují, a umožní Kupujícímu nabýt vlastnické právo k zboží v souladu se smlouvou.
  • má-li Prodávající zboží odeslat, odevzdá zboží Kupujícímu v momentě, kdy Kupujícímu předá zboží dopravce.
  • Prodávající odevzdá Kupujícímu zboží v sjednaném množství, jakosti a provedení. Zboží bude při předání zabaleno.
  • Kupující může stížnosti uplatnit u Prodávajícího na uvedených kontaktech, případně se Kupující může se stížností obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru.
  • smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu Kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.
  • Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.
  • ve věci ochrany a zpracování osobních údajů se řídíme následujícími podmínkami ochrany osobních údajů .

III. Smlouva

Postup pro vytvoření závazné on-line objednávky

1. Registrace zákazníka

Na základě registrace Kupujícího provedené na webové stránce může Kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní (dále jen „Uživatelský účet“). Ze svého uživatelského rozhraní může Kupující provádět objednávání zboží. Bez vytvoření Uživatelského účtu (registrace) není možné uskutečnit nákup.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v Uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou Prodávajícím považovány za správné.

Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, které slouží k opětovnému přihlášení k Uživatelskému účtu. Všechny uložené údaje v profilu je možné kdykoliv upravit. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu.

Kupující bude mít v Uživatelském účtu přehled o provedených nákupech, jejich stavu a případně výši zákaznického kreditu:

  • sledování průběhu vyřizování objednávky
  • náhled do seznamu všech vytvořených objednávek
  • snadnější a rychlejší vytvoření online objednávky při dalším nákupu (není třeba vyplňovat veškeré kontaktní údaje)
  • možnost opakování objednávky (není nutné znovu vyplňovat parametry)
  • možnost udělení souhlasu se zasíláním slev, výhodných nabídek a obchodních sdělení
  • stav zákaznického kreditu - pozn.: naspořený zákaznický kredit bude automaticky uplatněn u objednávek nad 300 Kč.

Kupující není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám. Prodávající může zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z Kupní smlouvy (včetně VOP).

Kupující bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

2. Nákupní košík

V detailním náhledu vybraného produktu je možné zvolit parametry, barevnou variantu, velikost, počet kusů atp. Klepnutím na tlačítko „Vložit do košíku“ se produkt automaticky vloží do Nákupního košíku. V Nákupním košíku je náhled na všechny vybrané produkty, včetně ceny za položku a „Mezisoučet“ ceny za nákup. Nákupní košík dále slouží k úpravě množství či úpravy parametrů vybraného zboží. Jednotlivé položky je možno ze seznamu jednoduše smazat klepnutím na tlačítko „X“. V této fázi je možno uplatnit i různé slevy pro nákup.

Z košíku je možné přejít k dalšímu nákupu klepnutím na tlačítko „Pokračovat v nákupu“ nebo je možné přejít k dalšímu kroku, k vytvoření objednávky, klepnutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“.

3. Doprava / Platba

Pro úspěšné dokončení objednávky je potřeba zvolit preferovaný způsob doručení zásilky a způsob platby. Po zvolení preferované Dopravy a Platby se zobrazí „Celková cena“, která reflektuje všechny volby Kupujícího.

Způsoby úhrady a možnosti doručení jsou podrobněji popsány níže v sekci Možnosti úhrady a Doprava.

4. Adresa

Pakliže se Kupující doposud neregistroval, je vyzván k Registraci či Přihlášení (již stávajícího zákazníka).

Systém poté z Uživatelského účtu vygeneruje všechny potřebné údaje. V tomto kroku může Kupující nastavit Doručovací adresu, nastavit Fakturační adresu, zadat poznámku do sekce Ostatní info, Souhlas se zasíláním slev, výhodných nabídek a obchodních sdělení a jako poslední potvrzení, že Četl obchodní podmínky a souhlasím s nimi.

Posledním krokem je závazné odeslání objednávky klepnutím na tlačítko „Potvrdit nákup“.

Tímto momentem je mezi Kupujícím a Prodávajícím uzavřena kupní smlouva. Za případné chyby při přenosu dat Prodávající nenese odpovědnost. Následuje stránka "Objednávka byla v pořádku přijata" s informacemi pro zaplacení objednávky - dle preferované platby. V případech platby přes internet se zobrazí pokyny k úhradě.

5. Potvrzení objednávky

Uzavření kupní smlouvy Prodávající neprodleně potvrdí Kupujícímu informativním emailem. Přílohou tohoto potvrzení je PDF soubor s aktuálním znění VOP včetně Reklamačního řádu Prodávajícího. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Prodávající je vždy oprávněn, v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu), požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

Daňový doklad (faktura) je vystavena bezprostředně před odesláním zboží. Před odesláním objednávky fakturu Prodávající nevystavuje. Kupující si může fakturu 2 týdny po nákupu kdykoli stáhnout ze svého Uživatelského účtu. Elektronický doklad je v souladu se zákony ČR a je plně dostačující pro daňovou evidenci i účetnictví.

6. Stornování objednávky

Kupující může bezplatně zrušit nebo změnit objednávku až do okamžiku její expedice. Požadavek na změnu nebo zrušení objednávky ze strany Kupujícího musí být sdělen Prodávajícímu telefonicky nebo emailem. Požadavek na změnu objednávky bude akceptován a vyřízen dle možností a aktuálního stavu objednávky. Kupující bere na vědomí, že expedice objednávky probíhá zpravidla týž den nebo následující den po vytvoření objednávky Kupujícím. Změny v objednávkách tedy nelze garantovat.

IV. Způsob doručení a postup při nepřevzetí zboží

Zboží dodáváme prostřednictvím dopravních společností GLS, Česká pošta, s. p., PPL CZ s.r.o., Zásilkovna s.r.o. Veškeré společnosti umožňují platbu v hotovosti při převzetí zásilky, pokud nevstoupí v platnost mimořádná opatření. V takovém případě je o změně Kupující informován.

V případě, že zásilku z nějakého důvodu nelze doručit na adresu příjemce, může být uskladněna v místním logistickém centru (v budoucnu dojde k novému pokusu o doručení / zásilka může být přímo zde vyzvednuta příjemcem). Zákazník je zodpovědný za to, že zásilku může převzít na jím uvedené adrese a je povinen komunikovat s dopravní společností v případě, že bude kontaktován z důvodu upřesnění informací týkajících se doručení.

Prodávající nenese odpovědnost za zpoždění způsobená dopravní společností, dopravní situací, počasím či jinými mimořádnými situacemi, které Prodejce nemůže ovlivnit. Jakmile Kupující obdrží informační SMS / e-mail od dopravce, je zásilka Kupujícího u jiné společnosti a v případě prodlení doručení musí Kupující kontaktovat dopravní společnost sám, neboť Prodejce k tomuto úkonu není kompetentní. Odhadované časy doručení jsou určeny na základě informací od našich dopravců. Ve výjimečných případech může být zásilka doručena mimo předpokládané časové rozmezí. Pro hladký průběh doručení vyplňte kompletní adresu (název ulice, číslo domu, PSČ a město) a telefonní číslo, aby vás mohl dopravce v případě nutnosti kontaktovat.

Možný je také osobní odběr ve výdejních místech Zásilkovny, České pošty nebo v PPL ParcelShopech.

Pokud je zásilka poškozena, nebo je porušen obal, který nasvědčuje o neoprávněném vniknutí do zásilky, Kupující by neměl zásilku od dopravce převzít a situaci okamžitě řešit s kurýrem sepsáním formuláře o poškození zásilky. V takovém případě Kupující neprodleně informuje zákaznický servis o nastalé situaci. Zboží dopravce automaticky vrátí Prodejci. Pakliže Kupující zboží přesto převezme a nesepíše s dopravcem formulář o vzniklé situaci (poškození zásilky) nebude na pozdější reklamaci dopravy brán zřetel. Nárok na reklamaci zboží (z poškozené zásilky) nezaniká.

Ceny poštovného:

Ceny poštovného

  • Spotřebitel platí cenu uvedenou v online obchodu v okamžiku podání závazné objednávky.
  • Cena je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH.
Způsob doručení Způsob úhrady Cena
Česká pošta Platba předem 76 Kč
Dobírka 106 Kč
Kurýrní služba GLS Platba předem 76 Kč
Dobírka 106 Kč
Kurýrní služba PPL Platba předem 76 Kč
Dobírka 106 Kč
Osobní převzetí (Zásilkovna.cz) Platba předem 49 Kč
Platba v hotovosti na výdejním místě 79 Kč
Osobní převzetí (Balíkovna) Platba předem 49 Kč


Ceny poštovného

Česká pošta

Platba předem

76 Kč

Dobírka

106 Kč

Kurýrní služba GLS

Platba předem

76 Kč

Dobírka

106 Kč

Kurýrní služba PPL

Platba předem

Nyní zdarma! Kč

Dobírka

Nyní zdarma! Kč

Osobní převzetí (Zásilkovna.cz)

Platba předem

49 Kč

Platba v hotovosti na výdejním místě

79 Kč

Osobní převzetí (Balíkovna.cz)

Platba předem

49 Kč

Expedice a doručení

Způsob doručení Čas objednání Odeslání
Česká Pošta do 15 hodin v den objednání - předpokládaná doba doručení je 1 - 2 dny.
GLS do 14 hodin v den objednání - předpokládaná doba doručení je 1 - 2 dny.
PPL do 16 hodin v den objednání - předpokládaná doba doručení je 1 - 2 dny.
Osobní převzetí -- možnost vyzvednutí po obdržení sms s informací o uložení na požadované pobočce.



Pozn:
Česká pošta (ČP) garantuje doručení v následující pracovní den po odeslání zásilky. Přesný čas doručení není možné předem odhadnout.
Objednané zboží musí být skladem. Zásilku odesíláme až po připsání částky na náš účet. Při platbě bankovním převodem se doba odeslání může prodloužit o 1-2 dny.

Dopravce Předpokládaná doba doručení
Česká pošta 1-2 pracovní dny
Kurýrní služba PPL 1-2 pracovní dny
Kurýrní služba GLS 1-2 pracovní dny
Osobní převzetí (Zásilkovna.cz) 1-2 pracovní dny
Osobní převzetí (Balíkovna) 1-2 pracovní dny

Poznámky:

  • Objednávky uskutečněné do 14 hodin (Česká Pošta), respektive do 16 hodin (PPL) budou odeslány v den objednání
  • Objednávky uskutečněné po 14 hodině (Česká Pošta),respektive po 16 hodině (PPL), budou odeslány následující pracovní den
  • Při platbě bankovním převodem bude objednávka odeslána po připsání platby na náš účet
  • Objednávky nejsou odesílány během víkendu
  • Předpokládaná doba doručení se počítá od chvíle, kdy je zásilka odeslána, nikoli od momentu uskutečnění objednávky

Možnosti dopravy:

1. PPL a PPL Parcel Shop

Po expedici zásilky je na e-mailovou adresu Kupujícího zaslané číslo zásilky, pod kterým lze zásilku dohledat na stránkách PPL www.pplbalik.cz.

PPL doručuje zásilku na adresu uvedenou Kupujícím. V den doručení obdrží Kupující na telefonní číslo, uvedené v objednávce, SMS zprávu s detaily o doručení zásilky.

V případě, že je adresát (Kupující) nezastižen na uvedené adrese, je zásilka uložena na PPL Parcel Shop a adresát (Kupující) je o stavu zásilky informován.

Zásilka zůstává na Parcel Shopu k vyzvednutí po dobu 7 dnů.

Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu.

U zásilek placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz možnosti úhrady.

2. GLS

Po expedici zásilky je na e-mailovou adresu Kupujícího zaslané číslo zásilky, pod kterým lze zásilku dohledat na stránkách GLS www.gls-group.com/.

GLS doručuje zásilku na adresu uvedenou Kupujícím. V den doručení obdrží Kupující na telefonní číslo, uvedené v objednávce, SMS zprávu s detaily o doručení zásilky.

V případě, že je adresát (Kupující) nezastižen na uvedené adrese, snaží se GLS navázat komunikaci a domluvit vhodnou alternativu předání ještě ten den. Adresát (Kupující) může zvolit uložení zásilky na nejbližším GLS ParcelShopu. Po uložení zásilky je příjemci poslána potvrzující sms s adresou ParcelShopu. V případě, že zásilku nelze doručit na doručovací adresu, zanechá řidič oznámení o zásilce (v poštovní schránce nebo vylepením na dveře). Pakliže se nepodaří zásilku doručit ani na 3. pokus, je zásilka vrácena odesílateli (Prodávajícímu).

U zásilek placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz možnosti úhrady.

3. Česká pošta

Po expedici zásilky je na e-mailovou adresu Kupujícího zaslané identifikační číslo zásilky, pod kterým lze zásilku dohledat na stránkách České pošty.

Česká pošta – balík do ruky:

Jedná se o doručení zásilky na adresu uvedenou Kupujícím. V případě, že je adresát (Kupující) nezastižen, je zásilka uložena na pobočce dané pošty.

Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí na pobočce České pošty, obdrží Kupující SMS nebo e-mail s kódem pro vyzvednutí. Při vyzvednutí zásilky není nutné prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát (Kupující) nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.

Jestliže je Kupující nezastižen doručovatelem České pošty, zůstane zásilka na dodací poště uložena po dobu 7 dnů.

Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených zásilek placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz. možnosti úhrady.

Česká pošta – balíkovna:

Jedná se o doručení zásilky na pobočku České pošty. Během volby tohoto způsobu doručení Kupující zvolí PSČ preferované pošty. Poté se objeví hláška „Cílová pošta byla úspěšně zvolena“, která potvrdí volbu Kupujícího.

Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, obdrží Kupující SMS nebo e-mail s kódem. Při vyzvednutí zásilky není nutné prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát (Kupující) nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.

Zásilku je možné na dodací poště vyzvednout po dobu 7 dnů.

Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených zásilek placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz. možnosti úhrady.

4. Zásilkovna - Osobní odběr

a) Výdejní místo - Zásilkovna:

Doručení na Kupujícím preferované výdejní místo Zásilkovny. Během volby tohoto způsobu doručení Kupující zvolí preferované výdejní místo Zásilkovny. Poté se objeví detail adresy a otevírací doba výdejního místa. Výdejní místo Kupující potvrdí tlačítkem „vyzvednout zde“.

O doručení zásilky na zvolené výdejní místo Zásilkovny Kupujícího informuje SMS, která společně s číslem zásilky obsahuje ověřovací kód, na jehož základě bude zásilka vydána. Zásilku může vyzvednout i třetí osoba.

Zásilka je na výdejním místě uložena po dobu 5 pracovních dnů. Zásilkovna umožňuje Kupujícímu prodloužení doby vyzvednutí v sekci sledování zásilky na webové stránce www.zasilkovna.cz nebo v mobilní aplikaci.

Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených zásilek placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz. možnosti úhrady.

Pozn.: V případě, že je kapacita výdejního místa naplněna, nebo je zásilka příliš velká, přesměruje dopravce zásilku na nejbližší výdejní místo.

b) Z-BOX - Zásilkovna:

POZOR - pro tuto formu doručení je nutné mít nainstalovanou mobilní aplikaci “Zásilkovna” a zapnuté bluetooth, které jsou pro vyzvednutí zásilky nezbytné. V případě dobírky je nutné ji uhradit před vyzvednutím v mobilní aplikaci.

Během volby tohoto způsobu doručení Kupující zvolí preferované výdejní místo Z-BOX - Zásilkovna. Poté se objeví detail adresy a všechny potřebné informace. Výdejní místo Kupující potvrdí tlačítkem „vyzvednout zde“.

O doručení zásilky na zvolené výdejní místo Zásilkovny Kupujícího informuje SMS, která obsahuje číslo zásilky.

Postup vyzvednutí zásilky v Z-Boxu:

  1. zapnout bluetooth a lokalizátor (poloha GPS)
  2. otevřít aplikaci “Zásilkovna”
  3. aplikace se automaticky spáruje se Z-BOXem
  4. na detailu zásilky v aplikaci se zobrazí možnost “OTEVŘÍT”
  5. po stisknutí tlačítka “OTEVŘÍT” se otevřou dvířka se zásilkou Kupujícího

Zásilka je na výdejním místě uložena po dobu 2 dnů. Zásilkovna umožňuje Kupujícímu prodloužení doby vyzvednutí v sekci sledování zásilky na webové stránce www.zasilkovna.cz nebo v mobilní aplikaci o 1 den.

Pozn.: V případě, že je kapacita Z-BOXu naplněna, nebo je zásilka příliš velká, přesměruje dopravce zásilku na nejbližší výdejní místo.

Pokud nastane situace, kdy Kupující zásilku vůbec nepřevezme, je zásilka vrácena Prodávajícímu. U nedoručených zásilek placených předem (platba kartou online, bankovní převod, PayPal…) jsou peníze vráceny zpět Kupujícímu viz. možnosti úhrady.

Možnosti úhrady:

a)Platba při převzetí zásilky - v hotovosti či kartou (dobírka)

Jedná se o jedinou formu úhrady, která je zpoplatněna. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. Kupující platbu uhradí při převzetí zboží. Zásilku Kupující uhradí kurýrovi vybrané dopravní společnosti nebo na pobočce odběrného místa.

Podle zákona o evidenci tržeb je Prodávající povinen vystavit Kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Účtenka je k dispozici v přehledu objednávek v zákaznickém účtu.

V případě nepřevzetí zásilky je zásilka vrácena Prodejci a Kupující nic neplatí.

b) Platba předem – bankovní převod

V případě platby převodem je nutné objednávku před expedicí uhradit. Platbu Kupující odešle na bankovní účet Prodejce 2531670109/2600, vedený u společnosti Citibank s variabilním symbolem (VS), což je vždy číslo objednávky Kupujícího. Před odesláním platby by si měl Kupující pečlivě zkontrolovat zadané údaje, Kupující tak předejde komplikacím s vyřízením objednávky.

V případě zahraniční platby na IBAN: CZ86260000000­02531670109, BIC: CITICZPX s podmínkou SHA.

Objednané zboží hrazené převodem Prodejce expeduje po připsání platby na výše uvedený účet.

V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 6 dnů od uzavření kupní smlouvy.

V případě nepřevzetí zásilky je zásilka vrácena Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a zadá příkaz k vrácení peněz na účet, ze kterého byla objednávka Kupujícím uhrazena.

c) Platba předem – kartou online

Nejrychlejší způsob, jak zaplatit nákup. Bezprostředně po potvrzení objednávky tlačítkem „Odeslat objednávku“, se otevře platební brána k úhradě kartou standardu 3D secure VISA/MC, kde je Kupující vyzván k úhradě. Platební údaje Kupující zadává na zabezpečené stránce e-shopu. Přenos dat z počítače Kupujícího je zabezpečen šifrovacím algoritmem. Systém Kupujícího požádá o zadání následujících údajů:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku karty

Na platební bráně můžete zaplatit prostřednictvím karet MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron a karta Kupujícího musí mít povoleny platby na internetu.

Zprostředkovatel platby (platební brána) předá informaci o platbě bance Kupujícího, která kartu vystavila.

V momentě potvrzení platby je tedy Kupující přesměrován do webového rozhraní banky, která platební kartu vydala. Na stránce jsou údaje o probíhající platbě, která čeká na potvrzení SMS kódem či potvrzení v mobilní aplikaci banky. V obou případech je nutné mít u sebe mobilní telefon s telefonním číslem, které má Kupující vedené v bance právě pro tyto účely.

Banka platbu schválí nebo zamítne. Výsledek banka předá zprostředkovateli, který ji předá obchodníkovi. Celý proces se odehraje v řádu několika sekund.

V případě, že bude platba zamítnuta, musí Kupující kontaktovat svou banku.

V případě nepřevzetí zásilky uhrazené kartou online je zásilka vrácena Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a zadá příkaz k vrácení peněz na účet, ze kterého byla objednávka Kupujícím uhrazena.

d) Platba předem – rychlý převod

Rychlý převod probíhá pomocí ePlatby (platební tlačítko). Tuto možnost může kupující využít ve vybraných bankách.

Při volbě platby rychlým převodem tzv. ePlatbou je Kupující po odeslání objednávky přesměrován na webové rozhraní internetového bankovnictví zvolené banky. Kupující prostřednictvím internet bankingu odešle platbu a Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě za zboží. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s. Citlivé vstupní údaje, které kupující zadává do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

V případě nepřevzetí zásilky uhrazené rychlým převodem je zásilka vrácena Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a zadá příkaz k vrácení peněz na účet, ze kterého byla objednávka Kupujícím uhrazena.

e) Platba s Benefit PLUS

Benefit PLUS je benefitní služba, s níž lze platit pomocí tzv. benefitní karty. K úhradě zboží touto platební metodou je nutné mít kartu Benefit PLUS aktivní.

Pokud zvolí Kupující tuto platební metodu, je nutné se při platbě nákupu přihlásit do benefitního účtu na webové stránce www.benefit-plus.cz. V nabídce e-shopů si Kupující vyhledá e-shop www.kontaktni.cz a po rozkliknutí vyplní příslušné údaje o platbě do tabulky (VS, celkovou částku a telefonní číslo). Po potvrzení údajů o platbě přijde Prodávajícímu e-mail s poukazem na nákup.

V případě nepřevzetí zásilky uhrazené pomocí Benefit PLUS je zásilka vrácena Prodejci. Prodejce objednávku Kupujícího vystornuje a kontaktuje Kupujícího. Peníze jsou vráceny zpět na benefitní účet, ke kterému je benefitní karta vázaná.

Doručování neskladového zboží:

Jedná se zejména o kontaktní čočky na objednání, čočky s velmi neobvyklými dioptrickými parametry atp., které nemáme fyzicky skladem. Doba doručení závisí na podmínkách našich dodavatelů a může trvat i několik týdnů. Časový údaj o odeslání zboží z našeho skladu je součástí tabulky, kde Kupující zadává dioptrické parametry.

neskladove-zbozi

Na případné zpoždění odeslání zásilky bude Kupující upozorněn v nákupním košíku, a následně v e-mailu potvrzujícím objednávku Kupujícího. Pokud není skladem pouze část objednávky, obdrží zákazník po potvrzení objednávky rovněž upozornění a objednávka bude Kupujícímu odeslána až ve chvíli, kdy bude veškeré objednané zboží kompletní (všechny části objednávky budou skladem).

Může nastat situace, kdy se výrobce potýká s provozními komplikacemi a zásobování našeho skladu není zcela pokryto. Doba doručení vždy přímo závisí na podmínkách našich dodavatelů a může trvat i několik týdnů. Časový údaj o odeslání zboží je orientačního charakteru a vychází z dat z posledního období. Tento údaj uvádí předpokládaný termín expedice zboží z našeho skladu a je součástí tabulky, kde Kupující zadává dioptrické parametry.

Reklamace doručení zásilky:

V případě, kdy je zásilka prohlášena za ztracenou nebo chybně doručenou, Prodávající přistupuje k reklamaci doručení u dané dopravní společnosti. Pro zahájení reklamačního řízení je potřeba:

  • zákazníkem (Kupujícím) podepsané čestné prohlášení, že zásilku neobdržel
  • potvrzení od dopravce, že došlo k pochybení z jeho strany.

Jakmile je reklamační řízení zahájeno, Prodávající vyexpeduje novou zásilku, nebo vrátí peníze za původní objednávku (podle preference Kupujícího). Není možné vrátit peníze nebo odeslat novou zásilku, pokud je původní zásilka v přepravě, nebo dokud není dopravcem oficiálně prohlášena za ztracenou.

Upozorňujeme, že přepravní společnosti mají různá pravidla, kterými se řídí reklamace (např. si mohou nárokovat až 21 dní na prošetření a potvrzení ztráty).

V. Údaje o cenách zboží

Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.

Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Ceny jsou vyhlášeny na dobu neurčitou.

Podmínky pro uplatnění slevy:

  • Slevy se odpočítávají ze základních katalogových cen
  • Slevy nelze vzájemně sčítat
  • Slevy nelze uznat zpětně
  • Prodávající si vyhrazuje právo změny výše slevy v případě chybné kalkulace slevy v objednávkovém systému. Případnou změnu výše slevy musí Prodávající sdělit Kupujícímu ještě před vyřízením objednávky Kupujícího.

Pro zákazníky, kteří přichází na produkty proklikem ze serveru Heureka.cz, Zbozi.cz, Hledejceny.cz, Pricemania.cz, Cenovyradce.cz, Muj-nakup.cz, Shopy.cz, Direto.cz, Srovname.cz, Srovnanicen.cz, Seznamzbozi.cz, Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz nebo Hyperzbozi.cz můžeme poskytnout na každý takto navštívený produkt speciální slevu. Sleva se liší dle období.

Společně s kupní cenou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Zákazníkovi je účtována částka, která se objeví na stránkách vytváření objednávky v okamžiku jejího odeslání. Tato částka představuje vždy konečnou cenu včetně příslušné sazby DPH a účtované dopravy.

Balné není účtováno. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.kontaktni.cz.

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny v sekci Možnosti úhrady. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma doběrečného (dobírky).

V případě platby v hotovosti na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 6 dnů od uzavření kupní smlouvy.

V případě bezhotovostní platby je Kupující povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího. Podrobné informace o tom, jak probíhají jednotlivé formy úhrady, je uvedeno v sekci Možnosti úhrady .

Pro urychlení expedice může kupující zaslat bankou vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF na info@kontaktni.cz. Textové konfirmace uznáváme jen, pokud jsou na výše uvedený email odeslány přímo bankovním ústavem.

Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany Kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží Kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

Kupující má během vytváření objednávky možnost prostřednictvím vyplnění interaktivního pole „Ostatní info“ požádat Prodávajícího o zaslání originálu daňového dokladu opatřeného razítkem a podpisem. V případě neuvedení této žádosti bere kupující na vědomí, že obdrží pouze kopii daňového dokladu. Originál faktury je možné na požádání Kupujícího kdykoli dodatečně zaslat.

VI. Odstoupení od kupní smlouvy

Formulář pro Odstoupení od smlouvy naleznete ZDE

Do 14 dnů má Kupující právo odstoupit od Kupní smlouvy bez udání důvodu. V našem e-shopu je však lhůta pro odstoupení 30 dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí uplynutím 30 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Kupující nebo jím pověřená 3. osoba (jiná než dopravce) převezme zboží.

Odstoupit od kupní smlouvy může Kupující jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným společnosti Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec, telefon + 420 226 292 891, info@kontaktni.cz (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo prostřednictvím elektronické pošty). Kupující může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinností Kupujícího.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud Kupující odstoupí od kupní smlouvy, Prodávající vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Prodávajícímu došlo od Kupujícího odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které Prodávající od Kupujícího na základě smlouvy přijal, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než Prodávajícím nabízený nejlevnější způsob dodání). Pro vrácení peněžních prostředků Prodávající použije stejný platební prostředek, který Kupující použil pro provedení počáteční transakce, pokud Kupující výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou další náklady.

Přijaté peněžní prostředky může Prodávající vrátit až po obdržení vráceného zboží nebo až prokáže, že Kupující zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, zašle Kupující na adresu provozovny:

Kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec.

Důkladně zabalte vracené zboží do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Obálka není pro přepravu zboží dostatečná.

Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Prodávajícímu zboží Kupující odešle zpět před uplynutím 14 dnů. Kupující ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží.

Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Doplňující informace

  1. 1. V případě kontaktních čoček nesmí být porušen žádný obalový materiál, ve kterém jsou čočky uloženy. Krabička musí být v takovém stavu, v jakém ji Kupující přijal. Náklady vrácení zboží nese Kupující.
  2. 2. V případě brýlí musí mít brýle všechny visačky, ochranné fólie, případně hadřík na brýle i pouzdro, ve kterých brýle přišly. Brýle i pouzdro musí být v takovém stavu, v jakém je Kupující přijal i se všemi komponenty.

VII. Práva a povinnosti z vadného plnění - reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které Prodávající odpovídá.

Kupující může u Prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny. Není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může Kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během dvanácti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku Kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že Kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.

Na reklamaci špatně dodaného zboží bude brán zřetel maximálně do 30 dnů od doručení objednávky. Doporučujeme proto zkontrolovat obsah zásilky ihned po jejím obdržení.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může Kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady, nebo dodáním chybějící věci
  • bezplatné odstranění vady opravou
  • přiměřenou slevu z kupní ceny
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla, nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má Kupující nárok na odstranění vady, a nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající má možnost odmítnout primární řešení nápravy, pokud dodání nového zboží či oprava zboží jsou dle Prodávajícího nepřiměřeně nákladné nebo nemožné. V takovém případě je Kupující oprávněn požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Reklamační řád

Zákazník může kontaktovat zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 292 891 nebo e-mailem info@kontaktni.cz. Zákaznický servis vždy poradí Kupujícímu, jak správně při reklamaci postupovat.

Telefonický kontakt před zahájením reklamačního řízení mnohdy předejde řadě nedorozumění.

Jak při reklamaci postupovat?

1. Kupující kontaktuje zákaznický servis a informuje Prodávajícího o reklamaci. Kontaktováním zákaznického servisu se často předejde mnoha nedorozuměním.

2. Kupující připraví reklamované zboží, přiloží fakturu a průvodní dopis, kde popíše situaci a důvod pro reklamaci.

3. Reklamované zboží Kupující uloží do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození, protože obálka není pro přepravu zboží dostatečná. Dále ke zboží přiloží fakturu a průvodní dopis. Takto připravený balíček Kupující zašle na adresu provozovny: Kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec

Upozornění : Prodávající doporučuje Kupujícímu uschovat doklad o odeslané zásilce.

POZOR : Produktové fotografie balení kontaktních čoček na webu Kontaktní.cz jsou určené k ilustraci prodávaných produktů a nemusí vždy odpovídat aktuální podobě konkrétního výrobku. Některé produkty jsou vyráběny v různých provozovnách, které jsou však vlastněny jedním výrobcem. Na produktové fotografii může tedy být uvedeno jiné místo výroby, než na produktu, který se dostane zákazníkovi do rukou. Tyto drobné odchylky ilustračních fotografií od výrobků, které se dostanou k cílovému zákazníkovi, nemohou být uvedeny jako důvod k reklamaci zboží. Veškeré produkty v našem portfoliu pocházejí od originálních výrobců.

Jestliže Kupující pošle reklamované zboží rovnou, bez předchozího kontaktování zákaznického servisu Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci Kupujícího spotřebitele ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Jakmile Prodávající přijme požadavek, obdrží Kupující e-mail o přijetí reklamace. Průběh reklamace může zákazník sledovat v zákaznickém účtu.

Náklady spojené s dopravou hradí při podání zásilky Kupující. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží zpět Prodávajícímu nese Prodávající v případě, že je reklamace uznána a Kupující doloží doklady prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží.

Veškeré reklamované zboží předává Prodávající výrobci k odbornému posouzení, jehož cílem je určit, zda vada, kvůli níž je zboží reklamováno, vznikla chybou výrobního procesu. Prodávající má na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů.

Doplňující informace:

1. Reklamace kontaktních čoček:
Důvodem k reklamaci není mechanické poškození čočky nesprávnou manipulací či vady vzniklé v důsledku nedostatečné péče o kontaktní čočku.

Důvodem k reklamaci není ani špatný výběr kontaktních čoček nebo jejich parametrů. Totožné parametry nejsou zárukou toho, že kontaktní čočky budou uživateli komfortní. Zákazník musí mít kontaktní čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si Prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok).

Reklamované zboží zasílá Kupující doporučeně v pevné krabičce, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. Reklamuje-li Kupující již rozbalenou (použitou) kontaktní čočku, je třeba zajistit, aby v průběhu přepravy zásilky do provozovny Prodávajícího nedošlo k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku vložit do pouzdra nebo malé skleničky, zalít roztokem tak, aby nevyschla a pevně uzavřít.

Kontaktní čočky poté Prodávající posílá výrobci k odbornému posouzení. Výrobce rozhodne, zda je reklamace oprávněná a jde skutečně o výrobní vadu. V případě uznané reklamace Prodávající Kupujícímu pošle nové zboží, nebo vrátí peníze na bankovní či zákaznický účet Kupujícího.

2. Reklamace slunečních a sportovních brýlí
Brýle není možné reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití nebo došlo k jejich mechanickému poškození, které bylo způsobeno např. nevhodnou péčí o brýle. Dále nelze reklamovat brýle poničené v důsledku vystavení extrémním teplotám (např. sauna, vyhřáté auto, apod.), nebo agresivním látkám (vlasová kosmetika, mořská voda, atp.). Záruka se také nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením.

3. Reklamace dioptrických a ostatních brýlí bez dioptrií (PC brýle, brýle pro řidiče atp.)
Brýle není možné reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití nebo došlo k jejich mechanickému poškození, které bylo způsobeno např. nevhodnou péčí o brýle. Dále nelze reklamovat brýle poničené v důsledku vystavení extrémním teplotám (např. sauna, vyhřáté auto, apod.), nebo agresivním látkám (vlasová kosmetika, mořská voda, atp.). Záruka se také nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením.

VIII. Informace o užívání a funkčnosti webové stránky

E-shop www.kontaktni.cz si vyhrazuje právo kdykoli upravit obsah webových stránek. Cílem webu je poskytovat zákazníkům aktuální informace, nicméně neneseme odpovědnost za dočasné informace nebo chyby. Toto platí i pro technické problémy způsobené kybernetickými útoky nebo škodlivým softwarem (viry, hackeři atp.).

V případě, že narazíte na problémy, nesrovnalosti či chyby na naší webové stránce, kontaktujete prosím náš zákaznický servis na e-mailové adrese info@kontaktni.cz, abychom mohli problémy napravit.

Komentáře uživatelů webu nepředstavují názory či postoje stránky www.kontaktni.cz. Jedná se o subjektivní názory či zkušenosti zákazníků, kteří touto formou poskytují ostatním uživatelům webové stránky zpětnou vazbu. Komentáře uživatelů by neměly být žádným způsobem vykládány jako pokyny nebo rady.

E-shop www.kontaktni.cz si vyhrazuje právo uvést v odpovědi na zavádějící komentář správné tvrzení, postup nebo uvést správné informace. Dále si e-shop vyhrazuje právo na skrytí hanlivého či irelevantního komentáře od problémových či zneužívajících uživatelů.

Fotografie na našem webu mohou mít drobné odlišnosti od skutečné verze nabízených produktů a mohou se lišit od produktu, který zákazník obdrží. Jedná se např. o vybrané modely brýlí, které nelze pro svou povahu dokonale vyfotografovat. Zejména se jedná o obruby z metalických, transparentních a třpytivých materiálů.

U kontaktních čoček mohou být drobné odlišnosti na obalovém materiálu (krabičky) v závislosti na výrobním místě, ze kterého nám výrobce kontaktní čočky doručí. Vždy se však jedná o originální zboží daného výrobce. U barevných a crazy kontaktních čoček jsou uvedeny ilustrační fotografie.Výsledný efekt ovlivňuje řada faktorů např. přirozená barva očí, velikost očí ku velikostním parametrů čočky, světelné podmínky atp.

IX. Vlastnosti prodávaného zboží / výrobků

Kontaktní čočky

  • veškeré informace o kontaktních čočkách jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uveden výrobce, velikostní parametry, expirace, propustnost kyslíku, perioda výměny kontaktních čoček za nové, obsah vody, název produktu, materiál, dioptrický rozsah, disponování UV filtrem a možnost přespávání s čočkami.

Tabulce vlastností zpravidla předchází produktový text, který rozšiřuje informace o daném produktu.

Roztoky na kontaktní čočky

  • veškeré informace o roztocích jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uveden výrobce, typ roztoku, obsah (ml), expirace a doba použitelnosti po otevření.

Každý roztok na peroxidové bázi má v produktovém textu obecné důležité varování, které nabádá ke zvýšené opatrnosti a důležitosti dodržování pokynů výrobce. Varování obsahuje pokyny, jak s roztokem správně nakládat.

Tabulce vlastností zpravidla předchází produktový text, který rozšiřuje informace o daném produktu.

Oční kapky, spreje a masti

  • veškeré informace o očních kapkách, sprejích a mastích jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uveden výrobce a použitelnost po otevření produktu. U očních kapek a sprejů tabulka vlastností navíc uvádí obsah (ml) a expiraci.

Tabulce vlastností zpravidla předchází produktový text, který rozšiřuje informace o daném produktu.

V segmentu Příslušenství:

  • Příslušenství k čočkám jsou pouzdra a kazetky na kontaktní čočky, aplikátory a pinzety. Zboží je opatřeno produktovým textem, který rozšiřuje informace o daném produktu.
  • Příslušenství k brýlím jsou čistící hadříky, čistící sady, brýlová pouzdra a sluneční klipy.

Zboží je opatřeno produktovým textem, který rozšiřuje informace o daném produktu.

  • Ostatní sortiment jsou kosmetické produkty, doplňky stravy a jiné. Zboží je opatřeno produktovým textem, který rozšiřuje informace o daném produktu.

Sluneční brýle

  • veškeré informace o slunečních brýlích jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu. Vždy je ve vlastnostech uvedeno, pro koho jsou brýle vhodné, výrobce, tvar brýlí, barva rámu, barva stranice, barva a efekt skel, převažující materiál, míra účinnosti UV filtru a užití brýlí.

Sportovní brýle

  • veškeré informace o sportovních brýlích jsou uvedeny v tabulce vlastností u každého produktu. Ve vlastnostech je uvedeno, pro koho jsou brýle vhodné, výrobce, tvar brýlí, barva rámu, barva stranice, barva a efekt skel, převažující materiál brýlí i převažující materiál brýlových skel, míra účinnosti UV filtru a užití brýlí.

X. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné, účinné a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle Prodávajícího. Prodávající sděluje Kupujícímu, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce www.coi.cz . Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.

Dále Prodávající sděluje Kupujícímu, že vznikne-li mezi Kupujícím a Prodávajícím spor z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát-oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Dále Kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou Komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

E-shop Kontaktní.cz si vyhrazuje právo na změnu Obchodních podmínek bez předchozího upozornění. Právní vymahatelnost slev je vyloučena.

Datum poslední úpravy obchodních podmínek: 23. 1.2024




  • Jana Shams 17.09.2021

    Dobrý den, objednala jsem špatné číslo čoček, prosím o storno objednávky č.120224584. Děkuji,

  • info@kontaktni.cz 17.09.2021

    Dobrý den, děkujeme Vám za upozornění. Vaši objednávku jsme na Vaše přání stornovali. Hezký den.

  • Kateřina 21.04.2020

    Dobrý den, omylem jsem udělala špatnou objednávku, ale bohužel jsem již otevřela balení čoček (2x90ks). Velmi milá paní na telefonní lince mi sdělila, že jediné, co je teď možné, je sama prodat čočky na internetu. Je to opravdu jediná možnost, nebo pro své klienty nabízíte i jiné řešení? Děkuji

  • info@kontaktni.cz 21.04.2020

    Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Velmi nás mrzí, že jste se při nákupu zmýlila ve znaménku u dioptrií. Pokud byste balení čoček neotevřela, pak bychom Vám zboží mohli vyměnit za správné. Otevřené balení čoček už, bohužel, vzít zpět nemůžeme. Špatný výběr kontaktních čoček nebo jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

  • Soňa 08.04.2020

    Dobrý deň, je, prosím Vás, možné v 14 dňovej lehote od prevzatia zásielky možné vrátiť aj len nejakú jej časť? Ďakujem

  • info@kontaktni.cz 08.04.2020

    Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Vaše poslední objednávka měla několik položek a nejsme si jisti, co a za jakých podmínek byste chtěla vracet. Proto bychom Vás poprosili, abyste kontaktovala naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 891. Kolegyním prosím popište situaci a sdělte, které výrobky konkrétně máte na mysli. Hezký den.

  • Miroslav 04.11.2019

    Dobrý den, ruším objednávku č. 120103497 z data 04.11.2019. Děkuji

  • info@kontaktni.cz 05.11.2019

    Dobrý den, děkujeme za upozornění. Objednávka č. 120103497 z data 04.11.2019 byla na Vaše přání stornována. Hezký den.

  • Božena 16.05.2019

    Dobrý den. Ruším objednávku č. 120120352 z 16.5.2019. Děkuji BOŽENA

  • info@kontaktni.cz 16.05.2019

    Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Kdybyste potřebovala cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

  • Lucie 15.05.2019

    Dobrý den, prosím o zrušení objednávky číslo 120126284. Děkuji Lucie

  • info@kontaktni.cz 15.05.2019

    Dobrý den, díky za zprávu. Vaši objednávku jsme zrušili. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

  • Jindřich 08.02.2019

    objednavku rušim ,dopředu nic platit nebudu,myslel že dobírkou.

  • info@kontaktni.cz 08.02.2019

    Dobrý den, děkujeme za zprávu. Vaši objednávku jsme zrušili. Způsob platby si nastavuje sám zákazník, takže jste si mohl vybrat platbu až při vyzvednutí na výdejním či při převzetí balíčku od dopravce. Pokud pro Vás budeme moci něco udělat, napište nám prosím. Zatím mějte hezký den.

  • Milan 26.01.2019

    Dobrý den, platba platební kartou online je dnes standard - proč tuto možnost nenabízíte?

  • info@kontaktni.cz 26.01.2019

    Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Máte pravdu, že mnoho eshopů umožňuje platbu kartou. Se zavedením této služby ale souvisí mnoho programování, administrativy a byrokracie a pro nás bohužel v tuhle chvíli není možné platbu kartou online zavést. Snad se situace v budoucnu změní. Nejste samozřejmě sám, kdo by tuto platební metodu uvítal. Budeme doufat, že Vás to prozatím neodradí od nakupování a snad se brzy dočkáte. Zatím děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.

  • Kateřina 14.01.2019

    Dobrý večer, objednala jsem špatné číslo čoček, prosím o strono objednávky č 120171985 Děkuji Kateřina M.

  • info@kontaktni.cz 14.01.2019

    Dobrý den, díky za zprávu. Objednávku jsme zrušili. Pokud bychom pro Vás mohli udělat něco dalšího, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

  • Veronika 15.10.2018

    Dobrý večer,omylem jsem zopakovala již objednané zboží. Prosím o storno objednávky č.120177566.Děkuji Veronika Ott

  • info@kontaktni.cz 15.10.2018

    Dobrý den, díky za informaci. Objednávku jsme zrušili. Kdybyste potřebovala cokoli dalšího, napište nám. Zatím mějte hezký den.

  • Iana 11.07.2018

    Dobrý den, prosím o storno objednávky c. 120122172. Omylem jsem zadala jiný způsob platby. Předem děkuji.

  • info@kontaktni.cz 12.07.2018

    Dobrý den, děkujeme za zprávu. Objednávku jsme zrušili. V případě, že budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

  • Kateřina 08.07.2018

    Dobrý den,prosim o storno objednavky c.120159701.Omylem jsem zadala nespravne dorucovaci udaje.Omlouvam se a predem moc dekuji za brzke vyrizeni!

  • info@kontaktni.cz 08.07.2018

    Dobrý den, děkujeme za zprávu. Vaši objednávku jsme zrušili. Pokud bychom pro Vás mohli udělat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

  • Renáta 13.05.2018

    Dobrý den,prosím o zrušení objednávky č.120193691 zadala jsem špatné dioptrie.Děkuji

  • info@kontaktni.cz 13.05.2018

    Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku jsme zrušili. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

  • Tereza Nesvatbová 10.04.2018

    Dobrý den, poprosila bych vás o zrušení objednávky č. 120125420. Omylem jsem zadala špatné parametry u kontaktních čoček. Mockrát děkuji!

  • info@kontaktni.cz 10.04.2018

    Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku jsme zrušili. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

  • Lenka Barfusova 25.03.2018

    Dobry den, prosim o storno objednavky c. 120112774. Omylem jsem zadala jiny zpusob platby. Dekuji.Barfusova

  • info@kontaktni.cz 25.03.2018

    Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku jsme zrušili. Přejeme Vám krásný den.

  • Tomáš 04.03.2018

    Dobrý den, poprosil bych o zrušení objednávky č. 120148911, z důvodu záměny možnosti platby.

  • info@kontaktni.cz 04.03.2018

    Dobrý den, děkujeme za informaci. Objednávku jsme zrušili. Přejeme hezký den.

  • Lucie 16.10.2017

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaký rozdíl je mezi platbou předem - bankovní převod a platbou předem - Benefit Plus. Nikde jsem se to nedočetla. Děkuji za odpověď

  • info@kontaktni.cz 16.10.2017

    Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Platba předem na účet je klasický převod finančních prostředků z osobního účtu zákazníka na účet eshopu. Platbu předem prostřednictvím služby Benefit Plus mohou využít zákazníci, kteří dostávají tyto bonusy od svého zaměstnavatele a mají na www.benefit-plus.cz zřízen účet pro čerpání těchto výhod. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme hezký den.

  • Wendy 17.07.2017

    Dobry den, omyslem jsem si objednala spatne cocky. Jde je jeste vratit i pokud je krabicka poškozena? Nebo vymenit za jine?? Predem dekuji za odpoved.

  • info@kontaktni.cz 17.07.2017

    Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že by šlo o čočky TopVue, mohla byste využít službu Garance vrácení peněz. U všech ostatních výrobců a značek není možné vrátit otevřené a jakkoli jinak poškozené balení. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.
  • Monika 06.07.2017

    Dobrý den, omylem jsme vybrali jiné čočky, než jsme chtěli. Je možné Vám je neotevřené zaslat zpět, výměnou za ty správné? Co má taková zásilka obsahovat? Předem Vám děkuji za odpověď. MB

  • info@kontaktni.cz 06.07.2017

    Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Čočky je možné vrátit, pokud je krabička neotevřená a jinak nepoškozená. Při zaslání zpět, doporučujeme čočky důkladně zabalit, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy. Do balíčku přidejte krátký popis, kde uveďte jakým způsobem si přejete vrátit peníze - zpět na účet, nebo formou kreditu, který pak využijete na příští nákup. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme hezký den.

  • Eliška 21.06.2017

    DObrý den, zakoupila jsem u vás dvě krabičky acuvue oasys (6 čoček). Po vyzkoušení mi ale nesedí dioptrie. Je možné neotevřenou krabičku vyměnit za stejný typ, ale jiné dioptrie? Děkuji za odpověď.

  • info@kontaktni.cz 21.06.2017

    Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Neotevřené a jinak nepoškozené balení kontaktních čoček před expirací samozřejmě můžete vrátit. Čočky pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jejich poškození. Také do balíčku, prosím, přidejte krátký popis jakou formou si přejeta vrátit peníze. Ideální a nejrychlejší bude připsání kreditu na Váš zákaznický účet, který pak využijete na nákup nových čoček. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme krásný den.

  • Jitka 31.05.2017

    Dobrý den, je možné uhradit objednané zboží prostřednictvím zaměstnanecké karty "Ticket Benefits-card" ? Děkuji za odpověď

  • info@kontaktni.cz 31.05.2017

    Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Platba kartou "Ticket Benefits-card" bohužel není možná. Objednávka může být zaplacena bankovním převodem, dobírkou a nebo prostřednictvím portálu Benefit Plus, kde je nutné být registrován. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Hedvika 29.05.2017

    Dobrý den, zakoupila jsem si u vás 2 balení čoček TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky), po vyzkoušení páru čoček (1 čočky z každého balení) jsem však zjistila, že mi čočky nesedí. Bylo by možné vrátit 2 balení po 2 nezkoušených čočkách? Děkuji, předem za reakci.

  • info@kontaktni.cz 29.05.2017

    Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Podle toho co píšete, jsou splněny podmínky služby Garance vrácení peněz. Čočky nám, prosím, pošlete dle pokynů uvedených v podmínkách a připojte krátký průvodní dopis, ve kterém uvedete, zda máte zájem o vrácení částky na bankovní účet, nebo formou kreditu na zákaznický účet. Kredit pak můžete využít na další nákup. Děkujeme a přejeme hezký den.
  • Nikola Zmolikova 09.05.2017

    Dobry den, mohu na vasem eshopu platit elektronickymi flexi passy? Dekuji za odpoved.

  • info@kontaktni.cz 09.05.2017

    Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Úhrada objednávky tímto způsobem bohužel není možná. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Matouš 25.04.2017

    Dobrý den, situaci jsem z časových důvodů vyřešil vytvořením nové obejdnávky, prosím tedy o zrušení původní objednávky č. 120120867. Děkuji.

  • info@kontaktni.cz 25.04.2017

    Dobrý den, Vaše objednávka č. 120120867 byla zrušena. Přejeme hezký den.

  • Matouš 25.04.2017

    Dobrý den, nesprávně jsem u objednávky č. 120120867 zvolil platbu předem namísto platby hotovostí při odběru. Prosím o změnu způsobu platby, s příplatekem spojeným s platbou hotově počítám, děkuji.

  • Lucie 20.04.2017

    Zdravím.na jakou adresu můžu poslat čočky na výměnu? Dekuji

  • info@kontaktni.cz 20.04.2017

    Dobrý den, čočky můžete zaslat na adresu Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Připojte prosím krátký dopis, ve kterém bude popsáno, co máme s čočkami udělat. Také je prosím dostatečně zabalte a zabezpečte tak proti poškození během přepravy. Přejeme hezký den.

  • Anna 17.04.2017

    Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č.120167238 za 954 Kč. Děkuji. S pozdravem, Anna Roshka

  • info@kontaktni.cz 17.04.2017

    Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena. Přejeme hezký den.

  • Regina 17.04.2017

    Dobrý den, prosím o zrušení objednávky č.120181262 za 552 Kč. Děkuji. S pozdravem, Ristova

  • info@kontaktni.cz 17.04.2017

    Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena. Přejeme hezký den.

  • Petr 06.02.2016

    Dobry den, objednal jsem si na dobirku cocky se spatnymi dpt. Pisete, ze nerozbalene zbozi lze do 14 dni vratit. Kam ho mam poslat a jakym zpusobem dekuji.

  • info@kontaktni.cz 08.02.2016

    Dobrý den, čočky zašlete Českou poštou na naši reklamační adresu: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec. Zabalte je do pevné krabice, aby nedošlo k poškození a přiložte kopii faktury, nebo alespoň číslo objednávky. Cenu za vrácené čočky Vám vložíme do kreditu (=sleva na příští objednávku) nebo vrátíme na bankovní účet, který přiložíte ke zboží.

  • Lucie 28.01.2016

    Dekuji za ochotu, prave mi psali, ze je zasilka pripravena k vyzvednuti! :)

  • Lucie 28.01.2016

    Dobry den, jiz pred temer 14 dny jsem u vas objednala zbozi, platba prevodem jiz davno probehla, zbozi bylo odeslano - doruceni pres Zasilkovnu. Od 18. 1. je na trasovani zasilky napsano, ze je na ceste, ale na pobocku jeste nedorazila. Kde se stala chyba, prosim? Jak dlouho budu jeste na zasilku cekat? Dekuji.

  • info@kontaktni.cz 28.01.2016

    Dobrý den, dodání zásilky budeme urgovat u společnosti Zásilkovna.cz. O výsledku Vás bude neprodleně informovat zákaznický servis.

  • Kamila 04.12.2015

    Dobrý den.můžu u vás platit body v systému benefit plus?

  • info@kontaktni.cz 07.12.2015

    Dobrý den, ano, na našem webu můžete zvolit způsob platby - Benefit Plus a zaplatit tak svou objednávku zaměstnaneckými benefity.

  • Andrea 03.11.2015

    Dobrý den, chci se zeptat, jestli je u Vás možné zaplatit objednávku i přes Gallery Beta. Děkuji. S pozdravem Dančová.

  • info@kontaktni.cz 03.11.2015

    Dobrý den, tento způsob platby bohužel není možný. Nabízíme tyto způsoby platby: platbu v hotovosti na výdejním místě, na dobírku při převzetí zboží nebo bankovním převodem předem.

  • Naděžda 09.10.2015

    Dobrý den, prosím o storno této objednávky 120151865- omylem jsem objednala 2 x a nezadala slevový kupon. Nevšimla jsem si toho a zadala zopakovat poslední objednávku, tím se má nynější ztratila a já objednala. Prosím tedy o STORNO, až mi storno objednávky potvrdíte, objednám znovu. velmi děkuji Čížková

  • info@kontaktni.cz 12.10.2015

    Dobrý den, tuto objednávku jsme Vám stornovali.

  • Sára 03.09.2015

    Dobrý den, chci se zeptat do kolika dní po objednání se musí objednávka zaplatit, pokud mám poslat platbu na bankovní. Nemám teď možnost dostat se ke svému účtu a tak nechci aby mi objednávkaropadla. Děkuji za odpověď

  • info@kontaktni.cz 04.09.2015

    Dobrý den, doba splatnosti objednávky činí jeden měsíc, při neuhrazení platby po uplynutí této lhůty je objednávka automaticky stornována. Děkujeme za pochopení

  • Eva 09.06.2015

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda platba předem - Benefit Plus je vlastně úhrada pomocí eplatby? Děkuji

  • info@kontaktni.cz 10.06.2015

    Dobrý den, platba Benefit Plus je speciální způsob platby kterou svým klientům zprostředkuje společnost Benefit Plus na základě voutcherů. Nejedná se tedy o e-platbu.

  • michaela 07.01.2015

    Dobrý deň, prosím Vás je možné zaslať objednaný tovar aj na Slovensko? Ďakujem pekne.

  • info@kontaktni.cz 07.01.2015

    Dobrý den, ano, objednávky zasíláme i na Slovensko za standardní cenu poštovného.

  • Tomáš 27.11.2014

    Dobrý den, objednal jsem si u Vás kont. čočky PureVision a nesedí mi, dorazily včera. Bylo by možné je vrátit a v obálce s čočkami zaslat název čoček za které bych je chtěl vyměnit? Předem děkuji za odpověď.

  • info@kontaktni.cz 27.11.2014

    Dobrý den, k výměně přijímáme pouze neotevřená ani jinak nepoškozená balení čoček. Děkujeme za pochopení

  • Jiří 21.09.2014

    Dobry vecer. Koupil jsem si u vas kont. cocky 30 ks + 10 ks zdarma. Dnes jsem si poprve cocky odzkousel a nasledne jsem zjisril, ze jsem si objednal spatne dioptrie. Krabici a fakturou jsem bohuzel vyhodil. Je mozne velke neposkozene baleni vymenit za ty same ale jine dioprtie? Dekuji mockrat

  • info@kontaktni.cz 27.11.2014

    Dobrý den, nepoškozené balení čoček nám samozřejmě můžete zaslat k výměně. Do balíčku prosím připojte informaci o požadované dioptrické hodnotě čoček. Děkujeme

  • Tmoáš 22.07.2014

    Dnes mi přišli objednané kontaktní čočky a zjistil jsem že při objednávání jsem se překouk a místo -3 jsem objednal +3 dioptrye šlo by že bych ceolu objednávku zaslal spět s prozbou výměny? děkuji

  • info@kontaktni.cz 23.07.2014

    Dobrý den, zašlete nám prosím čočky se špatně zvolenými parametry zpět a připojte do balíčku informaci s novými parametry čoček. Ihned po obdržení balíku Vám budou zaslány čočky nové.

  • 13.07.2014

    Dobrý den, objednala jsem si u vás kontaktní denní čočky od značky PEGAVISION 30+10 zdarma. Bohužel jsem si čočky zkusila až dnes a zjistila jsem, že mi nesedí v oku. Ráda bych je vrátila, ale problémem je, že vypršela 14ti-denní lhůta. Je možno je ještě vrátit? Předem děkuji za Vaši odpověď a přeji Vám hezký den.

  • info@kontaktni.cz 14.07.2014

    Dobrý den, běžně přijímáme pouze čočky vrácené ve 14denní lhůtě, avšak velice si vážíme Vaší důvěry. Čočky tedy prosím zašlete na reklamační adresu: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Do balíčku prosím přidejte informaci, s číslem Vašeho účtu, kam poukážeme vrácené peníze.

  • Martina 05.07.2014

    Dobrý den, již před měsícem jsem si u vás koupila 2x čočky PureVision 2 HD (6 čoček). Jedno balení jsem otevřela a čočky začala užívat. Avšak jsem si až na základě horšího vidění všimla, že jsem zakoupila slabší dioptrie než které potřebuji. Je možné balení, které jsem neotevřela a je stále nepoškozené vrátit? Děkuji za odpověď.

  • info@kontaktni.cz 07.07.2014

    Dobrý den, neotevřené a nepoškozené balení čoček vrátit možné je. Zašlete jej prosím na naši adresu Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec a do balíčku prosím přidejte informaci o parametrech kontaktních čoček, které požadujete výměnou za vracené.

  • Květuše 09.03.2014

    Přeji dobrý den, chci se jen zeptat, jeli možné vrátit čočky, pokud např. vadí a je už krabička rozbalená a jeden pár čoček vyndán..Druhý dotaz: je možné u Vás zakoupit event. i jeden pár na vyzkoušení?Děkuji.

  • info@kontaktni.cz 18.03.2014

    Dobrý den, kontaktní čočky lze samozřejmě reklamovat, stačí poslat čočky na naši reklamační adresu a připojit popis vady, důvod reklamace. Čočky ihned posíláme na vyjádření k výrobci. Zkušební páry bohužel nemáme k dispozici, protože nejsme aplikačním střediskem. Děkujeme za pochopení.

  • Vendula 19.12.2013

    Dobrý den, po objednání kontaktních čoček a zvolenému způsobu úhrady -na místě převzetí, mi sice přišel email, že byla zásilka odeslána, ale na provozovně moji zásilku stále nemají a od data objednání uběhly již více jak 3 dny.

  • info@kontaktni.cz 20.12.2013

    Dobrý den Vendulo, napište nám prosím číslo objednávky na náš zákaznický servis info@kontaktni.cz, abychom mohli zkontrolovat pohyb Vaší objednávky. Informační email, který Vám přišel s notifikací, že byla Vaše zásilka odeslána znamená, že zboží jsme vyexpedovali z našeho skladu a je na cestě na Vámi vybrané výdejní místo. O skutečnosti, že je Vaše zásilka připravena k osobnímu vyzvednutí na výdejním místě budete informována sms zprávou popř. další emailovou zprávou. Děkujeme za pochopení.

  • info@kontaktni.cz 26.11.2013

    Dobrý den paní Chlebovcová, Vaši objednávku č. 31759 jsme přijali do našeho systému a vzhledem k zadanému způsobu platby předem bankovním převodem teď čekáme na připsání částky na náš účet. Posíláme Vám znova potvrzení o úspěšném dokončení Vaší objednávky na email zadaný v registraci na www.kontaktni.cz. Prosím zkontrolujte Vaši emailovou schránku, zda email není např. ve "spam" složce. Pokud Vám nepřijde toto nově zaslané potvrzení prosím kontaktujte naši zákaznickou linku na info@kontaktni.cz. Děkujeme.

  • Kateřina 26.11.2013

    Dobrý den, mám stejný problém jako paní Burianová...včera jsem si objednala kontaktní čočky Top Vue Monthly+roztok a nepřišlo mi na mail žádné potvrzení ani podrobné info. Prosím o potvrzení, zda vše v pořádku proběhlo. Děkuji. Kateřina Chlebovcová

  • Zuzana Burianová 18.11.2013

    Dobrý den, včera jsem učinila objednávku na kontaktní čočky Biomedics a Topvue nedošel mi potvrzující mail ani podrobné informace. Prosím o zaslání nebo potvrzení zda vůbec objednávka systémem proběhla. děkuji Burianová Zuzana

  • info@kontaktni.cz 18.11.2013

    Dobrý den paní Burianová, na email zadaný v registraci, kterou máte v našem internetovém obchodě, jsme Vám právě zaslali potvrzují mail o přijetí Vaší objednávky č. 31451. Dle vybraného způsobu platby předem bankovním převodem nyní čekáme na připsání platby na náš účet, ihned po připsání bude Vaše objednávka expedována. Děkujeme za Vaši objednávku.

Tento web používá soubory cookies, aby pro Vás byl nákup kontaktních čoček a roztoků jednodušší a přehlednější. Používáním našich stránek souhlasíte s používáním cookies. Více informací zde! OK