Reklamační podmínky

Informace >> O nás >> Reklamační podmínky

Reklamační adresa


Nastane-li situace, že budete chtít kontaktní čočky reklamovat , vložte je do vaničky s roztokem na kontaktní čočky a uzavřenou vaničku odešlete na adresu:

Kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II ,
Jindřichův Hradec
377 01

Zda-li bude Vaše reklamace oprávněná, o tom rozhodne dodavatel, který případnou vadu čočky odhalí. Bude-li Vaše reklamace oprávněná, zašleme Vám novou kontaktní čočku nebo vrátíme peníze na Váš bankovní účet.

Reklamaci lze provést jen jestliže máte kontaktní čočky odborně aplikované. Rozhodnete-li se sami pro změnu značky kontaktních čoček, může se stát, že Vám nebudou vyhovovat. Shodující parametry nejsou zárukou úspěšné změny.

Odborně aplikované musíte mít před nákupem i barevné kontaktní čočky . Nelze je však reklamovat z důvodu, že nekryjí barvu očí. Velmi záleží na přirozené barvě duhovky. Je-li tmavá, efekt jednotlivých značek barevných kontaktních čoček se velmi liší.


Stáhněte si formulář pro reklamaci zboží





  • Radek 13.07.2016

    Dobrý den,objednal jsem si čočky 1Day Acuvue TruEye (30 čoček),ale obdržel jsem 1 Day Acuvue Moist (30 čoček),které nechci.Potřeboval bych ty správné mít do pátku. Moist Vám pošlu zpět.Hezký den RH.

  • info@kontaktni.cz 13.07.2016

    Dobrý den, velmi se omlouváme za vzniklé nedorozumění. Správné čočky Vám budou doručeny, co nejdříve.

  • Julie Tomsová 02.06.2013

    Dobrý den, objednala jsem si omylem čočky se špatnými dioptriemi (+ místo -), samostatná balení po 1 měsíční čočce. Celkem 3x 2 balení (na každé oko jiná dioptrie). Při aplikaci prvího páru jsem chybu objevila. Chci se zeptat, zda je možné zbylé dva nepoužit páry vyměnit za čočky se správnými dioptriemi nebo zda bude moje žádost odsouzena k nezdaru? :) Hezký den! JT

  • info@kontaktni.cz 03.06.2013

    Dobrý den paní Tomsová, nepoužité páry Vám samozřejmě vyměníme. Pošlete nám je zpět v pevné krabičce, aby se zabránilo poškození při přepravě, na naši reklamační adresu uvedenou v obchodních podmínkách. Do balíčku prosím přidejte i poznámku o požadované výměně. Nová balení Vám obratem odešleme.Děkujeme

  • Silvie Vrbicová 22.05.2013

    Dobrý den,objednala jsem si mimo jiné roztok AO SEPT PLUS 90 ml,ve faktuře je uveden i cena,kterou jsem zaplatila odpovídá AO SEPTU,ale v zásilce jsem místo tohoto roztoku obdržela SOLO CARE AQUA 90 ml.Je možná náprava?Děkuji

  • info@kontaktni.cz 23.05.2013

    Dobrý den paní Vrbicová, moc se Vám omlouváme za chybu, která vznikla při expedici Vaší zásilky. Naši chybu neprodleně napravíme. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

  • Šárka Nedvědová 12.12.2012

    Dobrý den, tak jsem zjistila, proč mi byli jiné čočky zaslány, ale i přesto, bych chtěla vědět zda starou verzi ještě budete zasílat, nebo nikoliv, protože bych pak ráda věděla, co jiného si můžu objednat misto acuvue advance (acuvue advance plus mi nevyhovuji). Děkuji

  • info@kontaktni.cz 13.12.2012

    Dobrý den paní Nedvědová, starou verzi naskladníme v nejbližších dnech, nemůžeme však zaručit pokrytí celé dioptrické škály. Pokud nebudou Acuvue Advance skladem, pak je již nebudeme zasílat a místo nich bude automaticky odesílána nová verze tedy Acuvue Advance Plus. Pokud Vám tyto kontaktní čočky nevyhovují, pak doporučujeme navštívit Vašeho očního lékaře a poradit se s ním o změně druhu. Druhou možností je vyzkoušet kontaktní čočky TopVue od výrobce Pegavision, jejichž nákupem nic neriskujete, protože garantujeme vrácení peněz v případě, že Vám nebudou vyhovovat. Děkujeme za Váš dotaz.

  • Šárka Nedvědová 12.12.2012

    Dobrý den, objednala jsem si u Vás toto zboží: Kontaktní čočky ACUVUE advance, objednávka i faktura je v pořádku, ale přišlo mi zboží : ACUVUE advance plus, tyto čočky jsem již v minulosti měla a nebyla jsem s nimi spokojena, proto jsem si objednala jiné, co s tím teď mám dělat? Předem děkuji za odpověď Nedvědová

  • Pašková 02.10.2012

    Dobrý den,objednala jsem si 2 čočky,ale přišla mi jen jedna.Je možná relamace?Děkuji.

  • info@kontaktni.cz 04.10.2012

    Dobrý den paní Pašková, velice se omlouváme, že Vám byla poslána chybná zásilka. Napište nám prosím na info@kontaktni.cz, zda si přejete odstoupit od smlouvy nebo zda můžeme pouze doposlat chybějící barevné kontaktní čočky, připište prosím barvu. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme

  • Martina Bartošová 15.08.2012

    Dobrý den, před 14 dny jsem Vám zaslala potrhanou kontaktní čočku-hned po prvním nasazení. Z balení,které jsem si vyzvedla 27.7. mám po ani ne 14 dnech dnech poškozeny další 2 čočky. Kontaktní čočky používám již několik let,takže vím jak je nutné s nimi zacházet a byla jsem rovněž v optice poučena. Ještě nikdy se mi za celou dobu nestalo,že by se mi v tak krátkém časovém rozpětí poškodily čočky. Proto Vám zasílám k posouzení i další 2 kontaktní čočky.Jsem zvědava a zároveň se obávám,aby zbývající 3ks z balení nebyly shodně při prvním nebo kratším použití také vadné. Opravdu ještě nemám podobnou zkušenost. Čočky nakupuji cca 4-5 let. Podotýkám,že čočky nenosím navíc pravidelně každý den,ale střídám s brýlemi. S pozdravem Martina Bartošová

  • info@kontaktni.cz 20.08.2012

    Dobrý den, paní Bartošová, poškozené kontaktní čočky byly ihned po obdržení tj. 20.08.2012 odeslány na vyřízení reklamace na výrobce společnost CooperVision, která má na vyřízení 30 dní. Jakmile nám přijde od výrobce rozhodnutí, budeme vás neprodleně informovat. Mrzí nás vaše zkušenost s čočkami Proclear, ale věříme, že bude reklamace vyřízena k vaší spokojenosti a že se již toto nebude opakovat.