Reklamace
Založte nový požadavek
Pokud máte jakýkoliv problém se zakoupeným zbožím, prvním krokem je založení nového požadavku na reklamaci či vrácení zboží . Pro tuto akci je nutné být přihlášený.
Založit nový požadavekZabalte zboží
Ujistěte se, že je zboží kompletní zejména v případě brýlí (např. pouzdro, hadřík, brýle, visačky, samolepky atp.). Zboží důkladně zabalte do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k poškození. Kontaktní čočky vložte do malé skleničky nebo pouzdra a zalijte je čerstvým roztokem tak, aby nevyschly a velmi pečlivě a pevně uzavřete. K reklamovanému zboží přiložte originální krabičku a v případě kontaktních čoček i všechny další nepoužité blistry s čočkami z daného balení.
Přiložte kopii kupního dokladu
Ke zboží přiložte kopii faktury. Jsme tak schopni lépe
identifikovat vaši objednávku a celý proces tak výrazně urychlit.
Pokud nevyužijete náš on-line
formulář , je nutné ke zboží přiložit průvodní dopis, kde uvedete
číslo objednávky, kontaktní údaje a popis situace.
Odešlete zboží
a) Zásilkovnou ZDARMA
Zásilku
přineste na podací místo Zásilkovny a při podání zásilky nahlaste
podací kód, který obdržíte od nás e-mailem po založení reklamace ve
vašem uživatelském účtu a jméno odesílatele nebo číslo
objednávky. V tomto případě není nutné na balíček nadepisovat adresu,
vše je obsaženo v kódu.
b) Jinou dopravní
službou
Balíček zašlete na adresu:
Kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01
Nezapomeňte si uschovat podací lístek či účtenku.
V případě uznané reklamace vám budeme moci dopravu následně proplatit.
Pokud je zboží vráceno v rámci odstoupení od kupní smlouvy ve
třicetidenní lhůtě, pak nárok na proplacení dopravy nevzniká.
Vyčkejte na vyřízení reklamace
Dejte reklamačnímu oddělení
čas na zpracování vašeho požadavku. Průběh vaší reklamace můžete
sledovat zde.
Informace o vyřízení
O vyhodnocení vašeho požadavku vás bude kontaktovat náš zákaznický servis. V případě vrácení peněz na účet nebo formou kreditu vám přijde informační email.
Informace k reklamacím
Při reklamaci jakýchkoliv brýlí
(slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré
dodané příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, apod.).
U kontaktních čoček TopVue a Gelone můžete využít
službu Garance vrácení peněz. Více info o podmínkách najdete ZDE .
Kompletní informace naleznete
v obchodních podmínkách v sekcích:
-
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
-
Práva a povinnosti z vadného plnění (reklamace)