Nákup u nás

Informace >> O nás >> Nákup u nás

Kontaktní čočky - nákup na Kontaktní.cz

Objednávejte jen kontaktní čočky , které Vám odborně aplikoval Váš oční specialista. Maximálně 12 měsíců před objednávkou byste měli projít kontrolou zraku. Toto pravidlo platí pro všechny kontaktní čočky včetně barevných. Objednávejte pouze pokud znáte přesné parametry svých kontaktních čoček (zakřivení zadní plochy čočky - BC, průměr čočky - DIA).

Neobjednávejte kontaktní čočky , které nemáte vyzkoušené. I když se parametry shodují, není to záruka úspěšné změny. Nová značka by Vám mohla být nepohodlná a nemusela by Vám přinést potřebnou korekci zraku.


  • Jiří 12.09.2016

    dobrý den,objednal jsem aplikátor k.č.ve středu 7.9 a stále nic. Jak to se mnou vypadá. objednávky č. 120103585 za 127 Kč

  • info@kontaktni.cz 12.09.2016

    Dobrý den, Vaši objednávku jsme vyexpedovali již 8.9.2016. Nyní je v rukou dopravce, což bohužel nejsme schopni ovlivňovat. Prostřednictvím odkazu v emailu o potvrzení objednávky můžete svoji zásilku sledovat. Dle informací, by měla být na cestě k výdejnímu místu. Doporučujeme Vám tedy kontaktovat dopravce, nebo výdejní místo. Tyto komplikace nás velmi mrzí, doufáme, že se co nejdříve vyřeší. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Klára Hašlerová 09.03.2015

    Dobrý den, chtěla bych si u Vás objednat kontaktní čočky, ale chtěla bych zaplatit kartou až při převzetí. Potřebuji tedy vědět, aby se platba kartou uznala, jestli Vy jako odesílatel podporujete tento způsob? Děkuji za odpověď.

  • info@kontaktni.cz 10.03.2015

    Dobrý den, platba na výdejním místě při převzetí zásilky je možná pouze v hotovosti. Děkujeme za pochopení

  • Jana 23.01.2014

    Nakupuji u vas poprve a nevim jak spravne objednat, mam na obe oci atejne dioptrie atd. jen me zmatlo to cislovani pred dioptriemi, muzete mi prosim poradit?

  • info@kontaktni.cz 24.01.2014

    Dobrý den Jano, číslo před dioptriemi znamená počet balení kontaktních čoček, které objednáváte.

  • **** 25.06.2013

    Dobrý den, chtěla jsem se Vás zeptat, kde můžu získat slevový kupon?

  • info@kontaktni.cz 27.06.2013

    Dobrý den, bohužel Vám v současné době nemůžeme nabídnout žádný slevový kupón. Nechte si z našeho internetového obchodu pravidelně zasílat novinky a dozvíte se o všem aktuálním. Děkujeme za pochopení.

  • Šárka Hálová 07.04.2013

    Dobrý den,omlouvám se,ale při platbě jsem zapoměla do VS zaznamenat č.obj.120023931.Děkuji za pochopení.S pozdravem Hálová.

  • info@kontaktni.cz 08.04.2013

    Vážená paní Hálová, děkujeme za informaci. Vaše platba byla již připsána na náš účet a byla i přes chybějící VS identifikována. Děkujeme za Vaši objednávku.

  • Tomáš Zezucha 31.01.2013

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné (a hlavně snesitelné) nasadit si do oka dvě čočky. Př. jednorázovou dioptrickou čočku a barevnou nedioptrickou. Díky za odpověd.

  • info@kontaktni.cz 04.02.2013

    Dobrý den, nasazení dvou čoček do jednoho oka není možné.

  • Beat 10.01.2013

    Chtěla jsem se zeptat, jak dlouho trvá dodání čoček?

  • info@kontaktni.cz 11.01.2013

    Dobrý den, záleží na tom, o jaký druh kontaktních čoček máte zájem, zda jsou skladové nebo jsou na objednávku? Orientační doba dodání je zobrazována u jednotlivého zboží po výběru parametrů. Dalším faktorem ovlivňujícím dobu dodání je zvolení způsobu platby, pokud zvolíte bankovní převod, pak čekáme na připsání částky na náš účet. Více se dočtete na https://www.kontaktni.cz/…odminky.html. V poslední řadě hraje svou úlohu i způsob výběru dopravy. U dodání na dobírku, skladového zboží prostřednictvím České pošty, garantujeme dodání do 24 hodin. Nabízíme také možnost osobního vyzvednutí na některém výdejním místě společnosti Zásilkovna.cz a Uloženka.cz (https://www.kontaktni.cz/…i-mista.html). Děkujeme za Váš dotaz

  • Lucie 12.07.2012

    byla jsem velmi spokojená, přišlo to ihned

  • info@kontaktni.cz 13.07.2012

    Děkujeme za hodnocení nákupu v našem internetovém obchodě a věříme, že budete i nadále spokojeným a stálým zákazníkem.