Garance vrácení peněz

Informace >> O nás >> Garance vrácení peněz

Garantujeme Vám vrácení peněz za čočky TopVue a Gelone

Vyzkoušejte kontaktní čočky Topvue či Gelone! Pokud nebudete spokojeni, vrátíme Vám celou částku.

Podmínky pro vrácení peněz:


  • Vracené kontaktní čočky musí dorazit do 60 dnů od objednání řádně zabalené a nepoškozené, včetně dokladu o koupi.
  • Vrácená zásilka musí obsahovat určený počet vracených čoček - podle následující tabulky:


Zakoupené balení Počet čoček, které musíte vrátit
TopVue Elite+ (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue One+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue One+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Daily (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Air (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Premium (12 čoček) 10 nepoškozených čoček
TopVue Premium (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Plus (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Color – dioptrické (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Color – nedioptrické (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Color – dioptrické (2 čočky) 1 nepoškozená čočka
TopVue Color – nedioptrické (2 čočky) 1 nepoškozená čočka
TopVue Daily Multifocal (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily Multifocal (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily for Astigmatism (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily for Astigmatism (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone Monthly (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
Gelone Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
Gelone 1-day for Astigmatism (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day for Astigmatism (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day for Astigmatism (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone Monthly for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
Gelone Monthly for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
Gelone 1-day Multifocal (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
Gelone 1-day Multifocal (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
Gelone 1-day Multifocal (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
Gelone Monthly Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
Gelone Monthly Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky

  • Na ostatní balení kontaktních čoček TopVue a Gelone se Garance vrácení peněz nevztahuje!
  • Poštovné při vracení kontaktních čoček hradí zákazník.
  • Nezapomeňte uvést údaj, jakým způsobem chcete peníze vrátit (poslat na Váš účet nebo převést jako kredit na další nákup).
  • Garance vrácení peněz nebude akceptována v případě opakovaného vracení kontaktních čoček stejného typu a parametrů.
  • Balík odešlete v pevné krabičce na adresu skladu: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec .


Kontaktní čočky TopVue


Komentáře




  • Irena 02.10.2023

    Dobrý den.Objednala jsem čočky dětem.Jednomu špatné dioptrie a druhému nesedí.Jsou to TopVue .Mám vyplnit nějaký formulář na vrácení nebo stačí pouze zaslat čočky s fakturou a číslem účtu?Děkuji za odpověď

  • info@kontaktni.cz 02.10.2023

    Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jestliže v obou případech splňujete podmínky služby Garance vrácení peněz, pak stačí postupovat dle návodu, který je uveden na stránkách služby. Vracené balení musí obsahovat určený počet nepoškozených čoček viz tabulka na stránce služby. Balíčky s čočkami řádně zabalte do pevné krabičky, přiložte doklad o koupi a průvodní dopis, kde uvedete důvod vrácení např. "Vracím čočky v rámci Garance vrácení peněz." a dále číslo účtu, kam budete chtít vrátit peníze. Balík odešlete na adresu skladu: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec a uschovejte si podací lístek pro případ, že by se zásilka ztratila. Poštovné při vracení kontaktních čoček hradí zákazník. Pokud byste měla nějaké další otázky, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení. Hezký den.
  • Martina 02.07.2023

    Dobrý den, omylem jsem si objednala kontaktní čočky +3,5 dioptrie místo -3,5 dioptrie. Jedná se o kontaktní čočky Biofinity. Nebude problém vrátit špatně zakoupené kontaktní čočky? Děkuji. Kunová Martina

  • info@kontaktni.cz 03.07.2023

    Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na kontaktní čočky značky TopVue. Jestliže jste chybně zadala dioptrické hodnoty a krabičku s čočkami jste neotevřela, můžete čočky vrátit v rámci odstoupení od kupní smlouvy. Pokud jste však krabičku s čočkami otevřela, vrácení čoček bohužel z hygienických důvodů není možné. Pokud byste měla v souvislosti s objednávkou další otázky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Hezký den.

  • Jarka Höferová 22.06.2023

    Dobrý den, objednala jsem kontaktní čočky Clariti elite balení po 6ks, ale bohužel nevyhovují. Mohu vrátit i rozdělanou krabičku, nebo pouze celé balení? Děkuji za info. Jarka Höferová

  • info@kontaktni.cz 22.06.2023

    Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Každý uživatel by měl mít čočky před nákupem na internetu odborně aplikované a tím pádem i vyzkoušené. Na nevyhovující čočky, bohužel, reklamaci uplatnit nelze. Je možné vrátit pouze čočky v neporušeném, originálním obale. To znamená v takovém stavu, v jakém jsou odeslány z našeho skladu. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje pouze ke kontaktním čočkám značky TopVue. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

  • Jana Novotná 26.02.2023

    Dobrý den, objednané čočky mi bohužel nevyhovují, musím je vrátit. Zde uvádíte adresu firmy Kontaktní.cz, na faktuře je uvedena firma Alensa. cz. Kam správně patří odeslat? Děkuji za info a přeji hezký den Jana Novotná Brno

  • info@kontaktni.cz 27.02.2023

    Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jestliže Vám čočky TopVue nevyhovují a splňujete podmínky služby, můžete službu využít. Informace o tom, jak postupovat, jsou uvedené na této stránce pod tabulkou s počtem potřebných čoček, které musí vrácená zásilka obsahovat. Je tam uvedena i adresa: Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec. Pokud byste měla další otázky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle + 420 226 292 891, kde nás zastihnete od 7:30 do 16:00. Hezký den.

  • Hana 24.09.2021

    Dobrý den, prosím Vás, objednala jsem si čočky Top Vue Air,ale bohužel mi nevyhovují, takže bych potřebovala vrátit zpět, jenže se mi někde zatoulal doklad o koupi. Je prosím možné i přesto čočky vrátit? Děkuji

  • info@kontaktni.cz 24.09.2021

    Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Tuto situaci zajisté vyřešíme. Faktury se zhruba do 14 dnů od nákupu generují do zákaznického účtu, tak můžete počkat, nebo pokud byste chtěla řešit situaci okamžitě, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 891 a vysvětlete svou situaci ohledně objednávky číslo 120242164 z data 09.09.2021. Naše pracovnice Vás nasměrují, jak postupovat. Hezký den.

  • Anděla 20.08.2021

    Dobrý den, došla mi zásilka a bohužel jsem se překlikla u objednávky z mých -3.75 na +3.75, značka SoftLens s šesti čočkami. Je možné je zaslat zpět s garancí vracení peněz? Krabička je nepoškozena.

  • info@kontaktni.cz 20.08.2021

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Garance vrácení peněz se vztahuje pouze ke značce TopVue. Pokud jste však čočky neotevřela a krabička je neporušena, můžete nám je poslat zpět formou klasického "Odstoupení od kupní smlouvy". K čočkám přiložte kopii faktury a průvodní dopis, kde situaci popíšete. Pokud máte další otázky, kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle + 420 226 292 891. Hezký den.

  • Pavla Jurčová 16.03.2020

    Dobrý den, v lednu jsem si u Vás objednávala TopVue Plus, ale zjistila jsem, že mi nevyhovují. Takže jsem 10.3 odeslala balíček s odpovídajícími počty čoček na vrácení. Posílala jsem jej na adresu skladu. Zajímalo by mě, za jak dlouho mám očekávat vrácení peněz (když jsem zvolila zaslání na účet)? Předem děkuji za odpověď, Jurčová.

  • info@kontaktni.cz 16.03.2020

    Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Vrácené čočky jsme obdrželi 13. 3. 2020 a 16. 3. 2020 jsme Vám odesílali peníze zpět. Peníze by tedy měli dorazit v krátké době. Hezký den.

  • Karin Ivanova 12.10.2019

    Dobrý den, včera jsem se zde ptala, jestli mohu s doplatkem vyměnit klasické čočky TopVue za multifokální, ale dotaz někam zmizel. Tak se ptám ještě jednou. Klasické TopVue už mám otevřené a chybí 1 čočka ze 6. Děkuji za odpověď.

  • info@kontaktni.cz 12.10.2019

    Dobrý den, děkujeme za otázku. Váš dotaz nezmizel, ale čekal na zpracování. Občas systému chvíli trvá než odpověď zpracuje a zobrazí ji na webovou stránku. Vše jsme zkontrolovali a odpověď na svou otázku naleznete u svého prvního dotazu, který se již na stránku propsal. Pokud pro Vás můžeme udělat něco dalšího, napište nám. Hezký den.

  • Karin Ivánová 11.10.2019

    Dobrý den, v červenci jsem si u Vám objednala 2 balíčky kontaktních čoček TopVue Air (6 čoček) - č. objednávky 120132990. Až nyní po aplikaci prvních čoček jsem si uvědomila, že to byla chybná objednávka. Měla jsem v úmyslu objednat čočky TopVue Air Multifocal (6 čoček). Je možné udělat s doplatkem nějakou výměnu těchto klasických TopVue Air za multifokální? V každém balíčku mám ještě 5 nepoužitých čoček. Děkuji za odpověď.

  • info@kontaktni.cz 11.10.2019

    Dobrý den, děkujeme za komentář. Situaci můžete vyřešit 2 způsoby. Pokud spěcháte, můžete si rovnou objednat kontaktní čočky TopVue Air Multifocal. Tím se Vám dostanou do rukou podstatně dříve. Mezitím čočky TopVue Air pošlete v rámci Garance vrácení peněz zpět s dopisem, kde uvedete jako formou chcete peníze vrátit (zpět na účet nebo formou kreditu na Váš zákaznický účet). Až přijmeme balíček s vrácenými čočkami, vrátíme Vám peníze za kontaktní čočky TopVue Air. Pokud nespěcháte, odešlete nejprve balíček s kontaktními čočkami TopVue Air v rámci garance vrácení peněz a do balíčku přiložte dopis. V dopise uveďte své přání výměny kontaktních čoček za TopVue Air Multifocal. Uveďte požadované parametry a poznámku, že doplatíte rozdíl. Při převzetí balíčku Vám vytvoříme rovnou novou objednávku a pošleme Vám platební údaje k úhradě doplatku rozdílu. Až doplatíte rozdíl, odešleme Vám kontaktní čočky TopVue Air Multifocal. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Hezký den.

  • Lucie 23.04.2018

    Dobrý den, čočky mi bohužel nevyhovují, je možné zbývající kusy osobně vrátit v kamenné prodejně, kde jsem je vyzvedávala, tj. Optika24, Korunní 45, Praha 2? Děkuji

  • info@kontaktni.cz 23.04.2018

    Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Pokud se jedná o kontaktní čočky TopVue a jsou dodrženy podmínky služby Garance vrácené peněz, čočky můžete vrátit v Optika24.cz, Korunní 1185/45, Praha 2 Vinohrady, nebo je můžete poslat na adresu Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Pokud pro Vás budeme moci udělat cokoli dalšího, napište nám. Zatím přejeme hezký den.

  • Petra 13.01.2017

    Dobrý den, používám řadu let čočky Softlens a chtěla bych vyzkoušet TopVue Air jak zde doporučujete. Nerozumím ale tabulce pro případné vrácení z důvodu nevyhovuje. 6ks zakoupím a 26 vrátit???? Děkuji za odpověď, Petra.

  • info@kontaktni.cz 13.01.2017

    Dobrý den, Petro, aby byly u TopVue Air 6 kusů splněny podmínky Garance vrácení peněz, je nutné vrátit 4 kusy kontaktních čoček - viz. tabulka výše. Přejeme hezký den.

  • Lucie 15.10.2015

    Dobrý den, mohu takto vrátit 2 balení naráz, protože mám na každé oko jiné dioptrie. Děkuji. LM

  • info@kontaktni.cz 15.10.2015

    Dobrý den, samozřejmě můžete tímto způsobem vrátit i dvě balení kont.čoček. Garance vrácení ceny se vztahuje na všechny výrobky TopVue.

  • Jirková Pavlína 22.09.2015

    Dobrý den, tyto kontaktní čočky mi bohužel "nesedí" a zašlu je zpět. Je možné udělat tzv. zápočet - objednám si jiné a doplatím jen rozdíl? Děkuji Vám Pavlína Jirková

  • info@kontaktni.cz 22.09.2015

    Dobrý den, prosíme, připište tuto informaci do balíčku s vracenými čočkami a náš tým zákaznického servisu se po obdržení Vašeho balíčku o vše postará. Děkujeme

  • Bára 28.07.2015

    Dobrý den, jakým způsobem funguje vrácení peněz? Do kdy akce platí?

  • info@kontaktni.cz 03.08.2015

    Dobrý den, trvání akce garance vrácení peněz zatím není nijak časově omezena. Pokud Vám čočky nebudou vyhovovat zašlete nám balení s příslušným počtem zbylých kusů čoček zpět a my Vám, ihned po obdržení Vaší zásilky, vrátíme peníze.

  • Alexandra 30.10.2014

    Dobrý večer, s čočkami Top Vue jsem naprosto spokojena, leč změnily se mi dioptrie.... (viz.objednávka č. 48913 ze dne 29.10.2014 = pro "delší dobu doručení změna i výrobce). Zbyly mi tedy čočky objednané ze dne 22.9.2014 obj.č. 120046992. Z balení jednodenních čoček byly použity 2 páry = 28 nepoškozených čoček vč. orig.krabičky. Je možné tato balení vrátit? Děkuji za pochopení a odpověď, Alexandra Černochová. PS: Fakturu již u sebe nemám, jen potvrzení v e-mailu.

  • info@kontaktni.cz 31.10.2014

    Dobrý den, ano, čočky vrátit lze, na otevřená balení můžete uplatnit námi poskytovanou garanci vrácení peněz. Zašlete nám prosím čočky zpět na adresu Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Do balíčku prosím připište informaci, proč čočky vracíte. Ihned po obdržení balíčku Vám připíšeme částku do kreditu Vašeho zákaznického konta.

  • Ivana 25.08.2014

    Dobrý den, na jakou adresu mám čočky vrátit? Děkuji I. Ptáčková

  • info@kontaktni.cz 25.08.2014

    Dobrý den, čočky můžete vrátit na naši reklamační adresu Kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Dovolujeme si Vás upozornit, že vracet je možné pouze nerozbalená balení čoček, jedinou výjimku činí čočky TopVue, kde garantujeme stoprocentní vrácení peněz i při otevřeném balení. Děkujeme za pochopení

  • Ivana 19.08.2014

    Dobrý den, musím při vrácení kontaktních čoček přiložit i fakturu? Děkuji I. Ptáčková

  • info@kontaktni.cz 19.08.2014

    Dobrý den, prosíme přiložte fakturu a doplňte informaci, proč čočky vracíte. Pokud již fakturu nemáte, připojte do balíčku informaci s číslem objednávky, kontaktem na Vás a číslem účtu, kam Vám poukážeme vrácenou částku. Děkujeme za pochopení

  • Jana 07.01.2014

    Dobrý den, je potřeba balík s vracenými čočkami posílat do vlastních rukou nebo jako obyčejný balík? děkuji za odpověď. Jana Krejčí

  • info@kontaktni.cz 08.01.2014

    Dobrý den, vracené kontaktní čočky postačí poslat jako obyčejný balík.

  • Rostislav 24.08.2013

    Vrácení kontaktních čoček je na adresu do N. Bystřice? Je možné je vrátit osobně a ihned na místě vyměnit za jiné?

  • info@kontaktni.cz 26.08.2013

    Dobrý den, ano, adresa na vrácení kontaktních čoček je sklad v Nové Bystřici. Lze samozřejmě osobně vrátit a na místě vyměnit.

Tento web používá soubory cookies, aby pro Vás byl nákup kontaktních čoček a roztoků jednodušší a přehlednější. Používáním našich stránek souhlasíte s používáním cookies. Více informací zde! OK